מצלמות אבטחה נדרשות במוסדות שונים, בעסקים, חנויות, קניונים, מסעדות, מלונות ובתי מגורים. על מנת להיות תמיד עם האצבע על הדופק, ניתן להתקין פתרונות גלויים או סמויים, לפי רצונכם. מצלמה נסתרת אלחוטית מאפשרת קבלת תמונת מצב של 24 שעות ביממה. יותר מכך, בזכות מצלמה נסתרת אלחוטית מקליטה ניתן לקבל תיעוד רב ערך, שנשמר ללא מגבלת זמן. יש דגמים אשר מצלמים היטב, גם בתנאי ראות גרועה וגם בחשיכה כמעט מוחלטת. אם אתם צריכים מצלמות אבטחה אלחוטיות לבית אם יש לכם צורך בפתרונות כדוגמת מצלמה אלחוטית wifi או כל סוג אחר של מצלמה נסתרת אלחוטית, לביג סיסטמס יש את כל הפתרונות המתקדמים עבורכם.

מצלמה נסתרת אלחוטית מקליטה
בזכות פתרונות כדוגמת מצלמה נסתרת אלחוטית ובפרט מצלמה נסתרת אלחוטית מקליטה, ניתן לקבל גמישות מלאה בהתקנה המצלמות. אין צורך להעביר חוטי חשמל. זה מגדיל את השרידות של המערכת, כאשר יש חשש שגורמים שונים ינסו לפגוע בחוטים. בתור מצלמות אבטחה אלחוטיות לבית, זהו פתרון יוצא מן הכלל, שכן לא צריך להתקין מערכת חוטים יש מאין. מצלמה אלחוטית wifi זמינה במחירים נוחים וללא עלויות התקנה גבוהות. לתחושת הביטחון שלכם, התקינו מצלמה נסתרת אלחוטית מבית ביג סיסטמס ותרגישו בהבדל.

מצלמות אבטחה אלחוטיות לבית
יש הרבה יותר מאשר סוג אחד של מצלמה נסתרת אלחוטית וזאת מסיבה מאוד פשוטה. צרכי האבטחה מגוונים ביותר. מצלמה נסתרת אלחוטית מקליטה יכולה להקליט באופן רציף. סוג אחר של מצלמות אבטחה אלחוטיות לבית יכול להקליט רק כאשר מזוהה תנועה. אז ההקלטה מתחילה באופן אוטומטי. מצלמה אלחוטית wifi שפועלת על הרשת המקומית נחשבת למבוקשת מאוד ואין צורך בכבל אלא רק חיבור לחשמל לפרטים נוספים אודות מצלמה נסתרת אלחוטית ממגוון סוגים שונים, פנו בהקדם לביג סיסטמס.

מצלמה אלחוטית wifi
כדאי לדעת שלא תמיד חייבים לרכוש דווקא מצלמה נסתרת אלחוטית. אם רוצים דגם שלא ניתן לראות אותו, מצלמה נסתרת אלחוטית מקליטה יכולה להיות טובה בהחלט. אבל יש גם מצלמה אלחוטית wifi שהיא אמנם לא נסתרת אבל בשל גודלה הצנוע, גם לא קל לאתר אותה. בשל ריבוי הסוגים והדגמים והעובדה שלכל אחד יש צרכי אבטחה אחרים, אל תהססו, פשוט התייעצו. המומחים של ביג סיסטמס יעזרו לכם להבין אילו מצלמות אבטחה אלחוטיות לבית נחשבות לפופולריות במיוחד ואילו יתאימו לכם. בין אם תצטרכו מצלמה נסתרת אלחוטית ובין אם כזאת שאיננה נסתרת, כל הפתרונות עבורכם, במקום אחד.