בין אם אתם מנהלים עסק מהבית או שיש לכם משרד, אתם בוודאי מודעים לכך שתמיד קיימת האפשרות לפריצה. לרבים ישנה נטייה לומר לי זה לא יקרה, אבל זה יכול לקרות כל אחד. התקנת מצלמות אבטחה, אזעקות קודנים ושאר הגורמים שמסייעים בהפחתת הסיכוי שמישו יפרוץ אליכם, הם לא דבר שכדאי לזלזל בו, גם אם אתם מנהלים עסק מהבית. כי לא רק הרכוש בעסק שלכם עלול להיות שלל לגנבים, אלא גם המידע. ריגול תעשייתי הוא נושא שאולי לא נמצא על הפרק באופן יום יומי, אבל הוא משהו שכדאי לקחת בחשבון. להלך כמה דגשים שיעזרו לכם להבין מדוע כדאי להשקיע באמצעי מיגון.

קודן לדלת כניסה

אנשים יכולים להסתנן לעסק מבלי שתרגישו. הם יכולים לגנוב רעיונות ולא רק זה. לפעמים אפילו לקוחות פוטנציאלים. לכל בעל עסק יש אינטרס שזה לא יקרה. התקנת קודם לדלת כניסה תוביל אתכם למצב שתכניסו רק אנשים רצויים. רצוי שזה יכלול התקנת אינטרקום. כך תוכלו להבין האם האדם שאתם לא מכירים אותו, הוא מישהו שאפשר להכניס אותו, או שהוא לא רלוונטי.

התקנת מצלמות אבטחה נסתרות

בעוד שרבים מודעים לסכנה מבחוץ, ואין זה משנה אם הם עושים או לא עושים משהו כדי למזער את הסיכוי לפריצה, לא כולם לקוחים בחשבון את מה שנקרא אויב מבית. לכן מצלמות נסתרות יכולות לסייע לאתר בעיות. למשל עובד שגונב לא תמיד קל לאיתור כי קיים סיכוי גדול שהוא לא יודה ולאף אחד לא תהיה הוכחה. לפעמים עדיף פשוט להראות לו את הסרטון. גם את אתם בוחרים להתקין מצלמות גלויות – זה ימזער את הסיכוי שמישהו ינסה לחבל מבפנים.

אזעקות לבית ולעסק

במקרים רבים הביטוח מחייב התקנת אזעקות לבית או לעסק. אבל במקרים שאין ביטוח, ואתם בכל זאת רוצים למנוע פריצות, השתמשו בגורם ההרתעה שמגיע עם התקנת האזעקות. זה ייתן לכם שקט נפשי ונוחות גם כאשר מדובר במערכות בית חכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *