אחת משיטות האבטחה הפופולאריות ביותר היא התקנת קודן לדלת כניסה, המשמשת כמערכת בקרת כניסה. קודן בדלת הכניסה משמש לקוחות פרטיים רבים וכן בתי עסק רבים המעוניינים בהתקנת מערכת בקרת כניסה כדרך לשלוט על מי שנכנס או יוצא מהבניין, על נוכחות העובדים שלהם ועוד.

כבעלי בית פרטי או בניין דירות, התקנת מערכת קודן לדלת כניסה מחליפה למעשה את הצורך במפתח לדלת הכניסה ומאפשרת רק לדיירי הבניין או מורשים מטעמם להיכנס אליו. בבתים פרטיים, ניתן להתקין את הקודן בשער הכניסה לבית לפני הדלת וכך ליצור הגנה כפולה מפני פורצים, זרים או מעשי וונדליזם.

לפני התקנת קודן לדלת הכניסה

אם אתם שוקלים התקנת מערכת בקרת כניסה, קיימים מספר פרטים שחשוב לזכור. ישנם כמה סוגי קודנים כשהבולטים בהם הוא קודן פלסטיק, המומלץ יותר לשימוש פנימי בבית או בתוך בניים משרדים ולא כקודן חיצוני עקב איכותו. פלסטיק נוטה להיפגם לאחר זמן מה עקב תנאי מזג אוויר ולכן במידה ואתם זקוקים לקודן חיצוני מומלץ להשתמש בקודן מסוג אנטי-ונדלי המוגן מפני חדירת מים ועמיד גם בתנאי מזג אוויר קשים.

בעת קניית הקודן לדלת הכניסה יש לבדוק האם יש בה מנעול חשמלי אליו הקודן יכול להתחבר והוא זה שיפתח אותו לאחר הקשת הקוד הסודי. בנוסף הקודן צריך להיות בעל מקלדת מוארת כדי שניתן יהיה להקיש עליו גם בשעות הלילה. קודן אנטי-ונדלי עשוי ממתכת ולכן לא ניתן להשחתה והוא טוב לשימוש לשנים ארוכות.

במידה ואתם מעוניינים להתקין קודן בכניסה לבניין משרדים או מפעל, ניתן להשתמש במערכת בקרת כניסה גם כשעון נוכחות לעובדים על-ידי חיבור המערכת לתוכנה חכמה המאפשרת שליטה מלאה על כל הקודנים שנמצאים בשטח ובודקות את הרשאות הכניסה של כל עובד. ניתן בנוסף לתכנת במערכת מספר קודים בהתאם למספר המחלקות או החברות בבניין.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *