​אין דבר החשוב יותר לאדם מאשר הבטיחות שלו. בעוד שבעלי מפעלים מחמירים לגבי נהלי הבטיחות באזור העבודה, לא בכל עסק קיימת חשיבות גדולה לעניין. לא מעט אנשים אומרים, לי זה לא יקרה, אצלי לא תתרחש שריפה, או שתאונות עבודה הן רק מנת חלקם של חסרי האחריות. הנחה זו היא לא נכונה. תאונות יכולות לקרות במשרדים קטנים, דירות וגם מפעלים ולכן כדאי להתקין מערכות כיבוי אש ושאר מערכות בטיחות לא רק מכדי לזאת מידי חובה – אלא כדי באמת לתת בטחון לעובדים וללקוחות. להלן כמה טיפים שיעזרו לכם להפוך את העסק לא רק לבטוח אלא גם חכם.

התקנת מערכות בית חכם המתאימות גם לעסקים

בסרטי המדע הבדיוני הישנים נראו לראשונה מערכות של בתים חכמים שעד אז היו רק חלום רחוק. היום המערכות האלה הפכו להיות נחלתם של רבים. כל חודש עוד ועוד בעלי בתים בוחרים להתקין אותן בדירתם. אבל, מערכות מסוג זה לא נועדו אך ורק לדירות ובתים פרטיים. גם בעלי עסקים בוחרים להתקין אותם במשרדים שלהם. אם כיום בעלי עסקים שונים ממתגים את העסק שלהם בעזרת ריח ייחודי, אז מדוע שלא תמתגו את המשרד שלכם בעזרת מערכות בית חכם? למערכות הללו ישנן יתרונות רבים. להלן 3 מהם:

• נוחות – רוצים להדליק את האור מבלי לקום ולחפש את המתג? רוצים להדליק את ומערכת השמע והאודיו כדי להעביר מצגת מהמקום בו אתם עומדים מבלי שיהיה לכם צרוך להתרוצץ בתוך המשרד? אתם בדרך למשרד ביום חם ואתם רוצים שהחדר יהיה ממוזג עוד לפני שהגעתם? בעזרת מערכת זו אפשר לייעל את השימוש ע”י שליטה מרחוק דרך הסמארטפון.

• מיתוג עסק כמתקדם – לכל סוג עסק מתאים מיתוג משלו. יש עסקים שמיתוג עממי יתאים להם ויוביל ליותר לקוחות. עסקים אחרים חייבים למתג את עצמי באופן יוקרתי או באופן בו ישנו דגש על קידמה. אם יש לכם עסק בתחום ההייטק – אין דרך טובה מאשר למתג אותו מול הלקוחות שלכם בעת פגישת עסקים עם מערכת בית חכם. אגב, אין צורך לחבר את כל העסק למערכת. אפשר לחבר רק את חדר הישיבות.

• צפייה מרחוק – אם אתם מבלים שעות רבות מחוץ למשרד, או שיש לכם כמה סניפים ואתם רוצים לראות מה קורה בזמן היעדרותכם או לוודא שהכל בסדר כאשר אתם מחוץ למדינה, חשוב לכלול במערכות הללו גם מצלמות אבטחה. תהיה לכם גישה אליהן מכל מחשב ומכשיר המחובר למערכת.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *