קיימות מספר דרכים בהן תוכלו למנוע את הפריצה הבאה. התנהגות חכמה תמנע מן הפורצים ללמוד את שגרת חייכם או לדעת מתי אתם לא נמצאים בבית אך גם תרתיע אותם מלהגיע אליכם, למשל – התקנת מצלמות אבטחה.

אל תדבקו בשגרת חיים קבועה

כשמנהלים בית חיים לפי לו”ז קבוע, יוצאים מהבית בשעות קבועות, מסיעים את הילדים לחוגים, נוסעים לבקר את ההורים באותם ימים וכו’. פורצים לומדים את השגרה שלכם ויודעים מתי הבית ריק, לכן חשוב לשנות לפעמים את הלו”ז כדי “לבלבל את האויב”.

פרטיות ברשתות חברתיות

נורא כיף לפרסם תמונה מנתב”ג או ליידע את כל החברים שסגרתם דיל לסופ”ש, אבל אלא אם כן הפרופיל שלכם פרטי, גם לגורמים לא רצויים תהיה גישה אליו. אל תמהרו לפרסם תמונות שלכם על חוף הים עם תאריך חזרה לארץ, חכו עם זה לסוף הטיול והקפידו לא לספר על פרטי לאנשים שאתם לא מכירים.

התקנת מצלמות אבטחה

אם אתם גרים באזור בו פריצות הן דבר שגרתי או שאתם רוצים למנוע גישה של אנשים לא רצויים לבית שלכם, התקנת מצלמות אבטחה או אזעקה היא חיונית. ניתן לבחור מצלמות אבטחה בעלות טווח תנועה רחב או יכולות צילום למרחקים ארוכים וכך להתקין אותן בכניסה לבית, בחצר או בפינות שונות בבית, ליצור הרתעה ולשלוט על מי שנכנס אליכם הביתה. ניתן להתקין מצלמות אבטחה בעלות ראיית לילה ואיכות צילום מתקדמת במיוחד.

בהתקנת מצלמות אבטחה ניתן לקשר אותן למוקד חיצוני וליצור גישה לצילומים דרך המחשב או הטלפון הנייד גם אם אתם נמצאים במרחק רב מהבית.

התקנת מערכת אזעקה

בדומה להתקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה יוצרות הרתעה וניתן לקשר אותן למוקד חיצוני אשר יגיב תוך זמן קצר מהפעלת האזעקה במקרה של חדירה לבית.

אם אתם מעוניינים במיגון בית חכם והתקנת מצלמות אבטחה או מערכת אזעקה מתקדמות, הצוות המקצוע של ביג מערכות ישמח לעמוד לרשותכם ולהתאים עבורכם את המערכות היעילות ביותר לצרכי הבית שלכם והדיירים בו. אל תתנו לחוסר הביטחון להתריע אתכם – אתם יכולים למנוע את הפריצה הבאה לבית!

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *