כדי שכולנו נוכל לחיות בסביבה נוחה ונעימה יותר, ועל מנת שנוכל להשאיר מקום טוב לדורות הבאים, לא תמיד צריך לעשות פעולות גדולות. כל אחד מאתנו יכול לתרום לטובת הסביבה. אם הייתם יכולים לעשות זאת תוך כדי שיפור תנאי החיים שלכם האם הייתם הולכים על זה? איך עושים זאת? פשוט מאוד! מתקינים מערכת בית חכם, הידוע גם בשמה הפחות מוכר, חשמל חכם, ועוזרים למנוע בזבוז של חשמל, מים ואנרגיה. כדי לפקח על הכל חשוב לקחת בחשבות גם התקנת מצלמות אבטחה, לא רק לצרכי בטחון אלא גם לצרכי מעקב. אז הינה כמה דרכים להפוך את הבית לקל לשליטה.

השקיה

כמה פעמים קרה לכם ששכחתם את הברז פתוח בגינה וגיליתם שהשכנים שלכם מפלס הנמוך יותר קיבלו מפל בגינה במתנה. בעזרת מערכת בית חכם המתזמנת לגבי את פעולות הפעלת וכיבוי המערכת לפי מה שאתם תקבעו בפעם אחת, לא יהיה לכם כל סיבה לדאוג לנושא. המערכת תפעיל את הממטרות ותכבה אותם לפי דרישתכם או עד הפעם הבאה שתחליטו לשנות אותה בהתאם לעונה ומזג האוויר.

חשמל

רוצים להגיע מהעבודה לבית קר וממוזג? רוצים לוודא שהחתול לא קופץ על המתג ומפעיל את האור כאשר אתם לא בבית. שליטה על מזגנים ותאורה מרחוק היא הפתרון המושלם בעבורכם. ניתן גם להגדיר בעת התקנת מערכת בית חכם שהיא תכבה את כל החשמל בבית כאשר אתם לא נמצאים במטרה לחסוך את החשבון ולמנוע בזבוז. אפשר לשלט עם המערכת גם על מערכות אחרות בבית כמו למשל גז.

שליטה ובקרה

כאמור, על מנת שניתן היהי לשלוט בצורה מיטבית בכל המערכות הללו, חשוב להזמין מתקין מצלמות אבטחה שיבדוק אתה שטח. רבים מהם מבינים ומנוסים גם במערכות חשמל חכם כך שכדאי לתת להם את כל הפרויקט. אל תשכחו לקבל הצעות מחיר ולהשוות ביניהם. ניתן להתאים מערכות מסוג זה גם לנכסים בשבתי תהליך הבנייה וגם בנכסים קיימים. מומלץ תמיד להתקין מערכות אלחוטיות.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *