בית חכם היה פעם משהו שנראה הגיוני בסרטי מדע בדיוני. להפעיל את האורות במחיאת כף? להדליק את המזגן בבית בדרך הביתה ולסגור את התריסים דרך האייפון. כל זה כבר לא מדע בדיוני אלי מציאות. משמל חכם הוא נושא שהולך ותופס תאוצה ככל שהזמן מתקדם. התחום משתכלל ויותר חברות מציעות אותו לצד נושא כמו התקנת מצלמות אבטחה, קודנים, אזעקות לבית ועוד. עדיין לא התקנת מערכת כזו? כדאי לכם לעשות זאת. שמעתם כל מיני טענות כנגד המערכת? זה הזמן להסביר.

שליטה מרחוק

“בשביל מה לי להזמין התקנת מערכת בית חכם?. מה אני חולה שליטה? מה, אין לי מה לעשות יותר עם הכסף…”

אלה דברים שאומרים אנשים בהתחלה, אבל אחרי שהם מנסים את המערכת אצל מישהו אחר פתאום הם מבינים עד כמה כדאי לעשות זאת. למשל אם אתם חוזרים לבד הביתה בליל חורף קר ורוצים להתקלח, אבל לא לחכות עד שהמים יתחממו, אתם יכולים לפתוח את הדוד דרך הנייד ולא לחכות רבע-עד חצי שעה כדי להתקלח. כנ”ל גם לגבי המזגן. יהיה לכם הרבה יותר נוח ונעים בבית אשר המזגן הודלק בו לפני שנכנסתם.

חיסכון בחשמל

“חשבון השמל מספיק גבוהה – למה שאבזבז עוד עם מערכת כזו?”

מערכת חשמל חכם אינה מבזבזת חשמל, להפך היא חוסכת. יצאת מהבית ואתם לא בטוחים שזכרתם לכבות את המזגן? רוצים שהשמל ינותק במקומות מסויימים בבית או במשרד כאשר אתם יוצאים? אפשר להגדיר זאת מראש במטרה לחסוך בחשמל. אפשר לנתק כלים ואזורים בקלות דרך מרחוק במקום לחזור הביתה.

קל ופשוט להפעלה

“בשביל מה צריך עוד כלי לסבך איתו את החיים?”

להפך. מערכת בית חכם הופכת את החיים להרבה יותר קלים ופשוטים לניהול. מה שחשוב הוא למצוא מתקין מערכות מהסוג הזה שיגיע אם מערכת קלה ושפוטה להפעלה. כמו כן, חשוב שהוא גם יסביר לכם בסבלנות וידריך אתכם בצורה טובה כיצד להשתמש בה.

https://www.pay-catcher.com

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *