שליטה בכל מערכות הבית דרך מקור אחד הוא כבר עניין שמזמן אינו נחשב לנחלת סרטי מדע בדיוני. חברת ביג מערכות מתקינה מערכות בית חכם אלחוטי גם למשרדים וגם לדירות וכך מאפשרת שליטה קלה ופשוטה על הסביבה. מערכות זה יעילות ומשתלמות יותר מאשר מערכות קוויות ולכן כדאי להתקין דווקא אותה. להזמנת שירות התקנה, אתם מוזמנים להשאיר פניה באתר או ליצור קשר טלפוני.

שליטה מוחלטת מהסמרטפון

מה שצריך לעשות הוא פשוט להתקין נתב ברחבי הבית. ניתן לתכנת אותו בכל דרך שרוצים למספר אופציות הכוללות המצאות של בעל הבית או להפך היעדרות שלו ואז המערכת מנתקת מערכות מסוימות גם כדי למנוע בזבוז (כמו למשל מערכת המים, החשמל והגז) וגם כדי למנוע תקלות אפשריות. ניתן לשלוט במערכת בקלות דרך המכשיר הנייד. השליטה היא קלה ופשוטה כך שאין צורך להיות תלוי גורם חיצוני.

בית חכם אלחוטי (תהליך ההתקנה)

לשם כך כדאי להזמין מתקין מערכות בית חכם. הוא יגיע לבית שלכם, יבדוק את המבנה, את הצרכים שלכם ואת התקציב ויתאים את המערכת המתאימה לכם ביותר. לכל בית או עסק יש צרכים משלו ולכם חשוב מאוד לעשות התאמה ולא ללכת על סטנדרט כלשהו. כאמור רצוי לבחור במערכת אלחוטית בדיוק כמו שרצוי לבחור התקנת מצלמות אבטחה Ip בזכות הטכנולוגיה הטובה יותר.

התקנה בכל מצב

אם בכל זאת אתם מעדיפים מערכת קווית, הדרך הטובה ביותר להתקינה הוא בעת בניית הבית. אבל אפשר גם לשלב אותו בתהליך השיפוץ. אם אתם לא בונים או משפצים, אפשר למצוא דרך להטמיע את המערכת ולכן רצוי להתייעץ עם מומחה. היתרון הגדול של מערכות בית חכם אלחוטי הוא שאפשר להתקין אותם בכל מקרה כי כמובן אין צורך בכבלים.

האם חייבים להתקין את המערכת בכל הבית?

ממש לא. אם אתם מעוניינים לשלוט רק בסלון, אפשר לחבר רק אותו למערכת. יש לכם משרד גדול ואתם רוצים שליטה כזאת רק על חדר הישיבות או המשרד האישי שלכם? גם אופציה זו אפשרית. להזמנת התקנת מערכת בית חכם אלחוטי, צרו קשר או כאמור, השאירו פניה מפורטת באתר.

דברים שכדאי לדעת

מתכננים לבצע התקנת מערכת בית חכם אלחוטי (חשמל חכם)? מעוניינים לבצע התקנת מצלמות אבטחה? רגע לפני שאתם מזמינים מומחה בנושא, כדאי לבדוק טוב את השטח והתחום. זה מה שימנע מכם לבצע החלטות שלא נכונות או כאלה שפשוט לא מתאימות בשום פנים ואופן לעסק שלכם. להלן כמה דברים שרצוי לדעת

שיפוץ דירה – הזמן הטוב ביותר להזמין לקראתו מתקין מצלמות אבטחה ומערכות מיגון הוא תוך כדי תהליך שיפוצים. כך יהיה באפשרותכם להתאים את המערכות שאינם אלחוטיות לבית מפי שיראו את הכבלים בדיוק כמו שמטמיעים בקירות את הכבלים של מערכות הקולנוע הביתיות.

התאמה אישית – חשוב מאוד להזמין מקצוען שמסוגל לבצע התאמה אישית לבית או העסק לאחר הבנה מלאה של הצרכים שלכם. בית חכם אלחוטי לא יכול להיות אחד כזה במידה והמתקין אינו טרח לבצע התאמה מסוג זה.

התקנה חלקית – כאמור לא חייבים להתקין בכל רחבי הבית את מהערכת. אפשר גם לחבר מערכות באופן חלקי. למשל אפשר לעשות זאת גם במשרד ע”י התקנת מהערכת בחדר הישיבות בלבד.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *