אם יש לכם עסק, אין ספק שאתם מעוניינים לשמור עליו מכל משמר. כאשר המציאות מראה שעבור העסק הממוצע עומדים אינספור סיכונים – פריצות, מעשי זדון, שריפות ועוד – ברור מדוע נדרש להשקיע במשוואת המיגון שלו לא מעט מאמצים, וכן – גם כספים. המאמר הנוכחי יציין את אמצעי הבטיחות והמיגון שכל עסק צריך לחשוב על רכישה והתקנה שלהם, ורצוי שעה אחת קודם.

גילוי וכיבוי אש

התרחיש הראשון שנתייחס אליו הוא גם אחד החמורים שבהם: שריפה, אשר כוללת בתוכה פוטנציאל לפגיעה משמעותית, הן בנפש והן ברכוש. רכישה של מערכת מתקדמת שמספקת גילוי אש היא חיונית מאד (במצבים מסוימים החוק מחייב זאת מפורשות), כאשר ישנם לא מעט פריטים שניתן להכניס לתמונה: מטפים, ספרינקלרים, גלאי עשן, מערכות כיבוי אש אוטומטיות ועוד.
חשוב לשים לב לכך שנדרש לא רק לרכוש ולהתקין את המערכות, אלא גם לבצע בדיקות תקופתיות שלהן ולהחליף אותן אחת לפרקי זמן מסוימים. חברה הפועלת בתחום
תוכל בוודאי לקחת על עצמה את כל היבטי התהליך.

כך נמגן את העסק בצורה הטובה ביותרמערכות אזעקה

המציאות העגומה מראה שבתי עסק הם הכתובת העיקרית של לא מעט פורצים וגנבים, אשר מודעים לגובה ה”שלל” שהם יכולים למצוא במרבית העסקים. אמצעי המיגון הראשון בפני הפורצים למיניהם הוא אזעקות, אשר מגיעות כיום במגוון וריאציות. האזעקות נבדלות ביניהן בעיקר בסוג הגלאי המאפיין אותן, כאשר בין האפשרויות המקובלות אפשר למנות גלאי נפח, גלאי שבר זכוכית, גלאי תנועה, גלאי זעזועים ועוד. אבחנה נוספת שיש לעשות היא בין אזעקה אלחוטית לאזעקה קווית, כאשר לכל אחת
מהן יתרונות משלה.

מצלמות אבטחה

מצלמות אבטחה מקבלות על עצמן מספר תפקידים עיקריים. ראשית, הן משמשות אמצעי הרתעה, כאשר גנבים יודעים שמומלץ להם לא לנסות לגנוב דבר ממקום ובו מוצבת מצלמה (ואכן, לא פעם המצלמות גלויות לחלוטין). גם כאשר מתרחשת הפריצה, חלילה, ניתן להיעזר במצלמות כדי לזהות את האדם הפורץ, או אפילו ללמוד על כשלים הקיימים במערך האבטחה של האזור: למשל, אזור בחנות המועד יותר לפורענות.
לא ניתן לדבר על מצלמות אבטחה מבלי להתייחס למערך הרחב יותר של טלוויזיה במעגל סגור. המערכות המובילות הקיימות כיום מאפשרות לצפות בתמונה שמספקות מצלמות האבטחה בצורה הפשוטה ביותר שיש: דרך המחשב בחיבור אינטרנט, למשל, או אפילו מכל מקום באמצעות אפליקציה ייעודית המותקנת בטלפון החכם של אנשי העסק. אחוז ניכר מהמערכות משמשות חלק ממוקד אבטחה או בקרה, אשר פועל במהרה בכל אימת שמתגלה דבר מה חשוד סביב מקום העסק.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *