התקנת מצלמות אבטחה ואזעקות לבית הוא תהליך חשוב. לא פחות חשוב מכך הוא התקנת בקרת כניסה לדלת. לכן חשוב לבצע התקנת אינטרקום וקודן לדלת בין אם מדובר בעסק אליו נכנסים אנשים מידי יום או שמדובר בבניין מגורים. זהו אחד הגורמים הכי חשובים בהרחקת פורצים וגורמים שאינם רצויים במתחם. חברת ביג מערכות מתמחה בין היתר גם בהתקנת מערכות אבטחה מסוג זה. להזמנת מתקין – צרו קשר טלפוני. ניתן להשאיר גם פרטים דרך טופס צור קשר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

מערכות לבניינים ודירת

כמה פעמים יצא לכם להגיע לבניין של מישהו ולגלות שהאינטרקום לא עובד או שאין שום מנגנון נעילה על הדלת. זהו סיכון גדול כי פורצים לא נכנסים לדירות רק באמצע הלילה כשכולם ישנים. הם עלולים לעשות זאת באמצע היום כאשר כולם בעבודה. ואם אין בקרת כניסה לדלת – הסיכוי הופך ליותר גדול שהם יצליחו לפרוץ לבית. יש אנשים שלא לוקחים סיכונים ומתקינים מערכת זו גם בדירות פרטיות.

מערכות למשרדים

כמעט ולא תמצאו משרד אשר מכבד את עצמו ולא דואג להתקין בקרת כניסה לדלת. אין זה משנה אם הוא נמצא בתוך בניין חברה, קניון או כל מקום אחר. כדי למנוע כניסת אנשים לא רצויים או פורצים ובכדי לשמור על פרטיות חשוב מאוד להתקין קודן ואינטרקום ורצוי עם מצלמה. כך יהיה ניתן לראות מי מבקש להיכנס.

התאמה לסוג הנכס

כמובן שחשוב מאוד לבצע התאמה לסוג הנכס. למשל אם מדובר באזור חיצוני החשוף לפגעי מזג האוויר, המערכת צריכה להיות עשויה ברזל ולא פלסטיק על מנת שתשרוד. אם מדובר בהוסטל למשל, חשוב שהלחצנים יהיו גדולים וברורים. אחרת הם יקשו על האוכלוסייה המבוגרת. כמו כן, מומלץ להשתמש במערכת הללו גם לשער כניסה לחניון בניין או משרד. זה ימנע מאנשים שלא קשורים למקום לתפוס לכם את החנייה. פתרון זה הוא הרבה יותר נוח מאשר שימוש בשרשרת ברזל או חסימה מקומית של החנייה עם גורמים כמו עמודים המיועדים לכן.

להזמנת מערכת בקרת כניסה לדלת אתם מוזמנים להשאיר פרטים דרך האתר. ניתן גם ליצור קשר טלפוני.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *