חברת ביג מערכות מתמחה בהתקנת מערכות אזעקה ואינטרקום גם ללקוחות פרטיים (בתים ודירות) וגם ללקוחות עסקיים (ממשרד קטן, דרך בניינים ועד ומוסדות הפרוסים על כמה בניינים). כמו כן ניתן להזמין גם התקנת מצלמות אבטחה (כולל בית חכם). בעוד שבישראל כמו לא מתקינים אזעקות לרכב, חשוב שלא לוותר על כך כאשר מדובר על דירות, משרדים, מחסים וכל מבנה שיש בו ציוד ודברים יקרי ערך. להלן כמה המלצות לפני שמוצאים מתקין מערכות אזעקה.

התאמה לנכס

2 אפשרויות עומדות בפני כל מי שמעוניין שהעסק שלו יהיה מאובטח:
א. לקנות את כל החיישנים הגלאים ושאר הפריטים הדורשים ואז להזמין מתקין.
ב. להזמין מתקין מערכות אזעקה שיגיע כבר עם כציוד הדרוש.
מומלץ ללכת על האפשרות השנייה. להזמין מומחה מערכות אזעקה ואינטרקום על מנת שיבדוק את הנכס שלכם ויציע לכם את המערכות הטובות ביותר ואת הדרכים הטובות ביותר להתקין אותם במקומות הנדרשים.

אינטרקום

רצוי לבחור באותו היצרן כאשר מדובר בהתקנה בשער כניסה ודלתות כנסיה כדי שתהיה אחידות שימוש. כמו כן אנחנו בבית מערכות לא רק מתקינים את המערכות אנחנו נותנים גם שירות תמיכה ותיקונים גם אם אתם לא לקוחות שלנו. כמו כן חשוב להתאים את המערכת לקהל היעד. למשל אם מדובר בבית אבות – חשוב שהכפתורים יהיו גדולים ונוחים ללחיצה.

לפני קניית מערכות אזעקה ואינטרקום כדי לעשות את הדברים הבאים

• השוואת מחירים – בין אם אתם קונים לבד את המערכות או מזמינים ממתקין – כדי להיות מודעים למחיר המערכות בשוק כדי שאף אחד לא ייתן לכם מחירים כפולים על מנת לעשות עליכם קופה.
• לוודא שיש תו תקן ואחריות – רצוי שהאחריות תהיה כמה שיותר ארוכה.
• להזמין ממקור קרוב – כך שאם היה צורך בשירות תיקונים או החלפה שלא תמתינו זמן רב.
• יצרן איכותי – אל תתפשרו על יצרנים זולים. מצד שני לא תמיד מה שעולה ביוקר הוא הכי טוב. רצוי לבדוק מידע בכמה שיותר מקורות על אותם היצרנים. מידע מהימן ובלתי תלוי. כלומר מידע אמין ולא פרסומי.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *