בן הזוג שלכם כועס על כך שלא סגרתם שוב את האור בחדר לאחר עזיבת הבית? נמאס לכם לסגור את כל התריסים החשמליים בכל חדר בנפרד לפני היציאה? אם כן, התקנת מערכת בית חכם היא הדבר שאתם צריכים. חברת ביג מערכות מתמחה בנושא זה (הידוע כמערכות מבוססות חשמל חכם) כמו גם התקנת אזעקות ומצלמות אבטחה. להלן כמה יתרונות של התקנת מערכת מסוג זה בעסק או הבית.

ביטחון וחיסכון

חוששים בכל פעם שיצאת מהבית לגבי האם סגרתם או לא את הגז? יש לכם תחושה שישנן נזילות? כדי להרגיש בטוחים יותר, ניתן במסגרת התקנת המערכת לחבר את השיבר הראשי של המים כמו גם את מפסק הגז למערכת וכאשר נועלים את הבית, לא תהיה זרימת מים וגז אליו וכך לא תהיה לכם כל סיבה לדאגה מפני נזילה או דליפה.

השקיית הגינה

שוב נזכרתם באמצע הלילה שלא השקתם את הגינה במשך שבוע? סובלים מהצרה ההפוכה, השקתם את הגינה ושחכתם לסגור את הברז במשך כמה שעות והצפתם אותה? התקנת מערכת בית חכם שתשלוט גם על הגינה תעזור לכם להיפטר מהצרה המעצבנת הזאת. זה מתאים לכל גינה בין אם קטנה ובין אם גינה גדולה.

התקנת מערכת בית חכם חלקית

אינכם מעוניינים שכל הבית יהיה מחובר למערכת? רוצים להפעיל רק כמה דברים בודדים בעזרתה או לשלוט איתה בחדר אחד כמו הסלון או חדר הישיבות? גם זה אפשרי. רצוי להזמין מתקין או מומחה למערכות על מנת שיבדוק את שטח הדירה שלכם וימליץ לכם לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. כדאי לעשות זאת במיוחד עם הדירה שלכם נמצאת בשלב התכנון. אבל גם אם אתם עוברים לדירה יד 2 או רוצים לחבר את הדירה הקיימת שלכם למערכת, אפשר לעשות זאת בקלות מבלי לצלק את הבית בעזרת מערכות אלחוטיות. למעשה מערכות הללו יותר זולות להתקנה כמו גם לתחזוקה ותיקון במקרה הצורך.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *