מתלבטים האם לקנות ולהתקין לבד מצלמות לבית או להזמין מתקין מצלמות אבטחה בחולון? אם אתם רוצים להיות ב 100 אחוז בטוחים שהעבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר כך שלא ייווצרו תקלות בגלל ההתקנה בעתיד, כדאי להזמין שירות מקצועי הכולל אחריות. אם אתם מחפשים שירות התקנת מצלמות אבטחה בחולון – אם מוזמנים ליצור קשר עם ביג מערכות. אנו נשמח לעזור לכם גם בכל אשר נוגע לאזעקה לבית, מערכות בית חכם, קודנים מערכות כריזה, מערכות בקרת כניסה ועוד.

עוד כמה סיבות מדוע לא כדאי לפעול בשיטת “עשה זאת בעצמך”

• ביטוח – בחלק מהמקרים יש לבצע התקנה בהתאם לדרישות הביטוח ולא רק כי בעל הנכס מעוניין. כדי שהביטוח יהיה תקף – חשוב שזה יבוצע ע”י מקצוען – אחרת יהיה ניתן למצוא פרצות וכך התשלום לא יתקבל במקרה של פריצה או נזק אחר.

• התאמה למבנה – מתקין מצלמות אבטחה בחולון ידע בדיוק מה הן המקומות הכי אידאלים וטובים להתקנה כדי לכסות את המקום מכל הזוויות. למשל הוא יכול לחסוך לכם כסף על מצלמות אבטחה ע”י מיקום כמו גם ע”י בחירת מצלמה אפקטיבית יותר.

• התקנה מקצועית – אם אין לכם את הכלים הדרושים ואתם נאלצים לעשות זאת על חשבון עבודה, בסופו של דבר, סביר להניח, שהעלות תהיה יקרה יותר מאשר הזמנת שירות התקנת מצלמות אבטחה.

מתקין מצלמות אבטחה בחולוןמה חשוב לוודא שאתם מקבלים לפני שהמתקין עוזב?

1. מחיר הוגן – לפני שהוא מגיע, כדאי לבצע תחקיר קטן ולבדוק לא רק את המחיר הממוצע לעבודה ביחס לדירה או העסק שלכם, אלא גם את המחיר המדויק של דגמי המצלמות שהוא מתכנן להתקין. כך תמנעו מצב שהוא קונה בעבורכם את המצלמות ודורש מכם מחיר כפול.
2. אחריות וחשבונית – בין אם הזמנתם את השירות דרך אתר בעל העסק או דרך אינדקס בעלי מקצוע, חשוב לוודא שאתם מקבלים כתב אחריות וחשבונית. ללא חשבונית אין לאחריות תוקף.3. בדיקה שזה עובד – יש לוודא איתו שהמצלמות באמת עובדות ושאתם יודעים כיצד לתפעל את המערכת.
להזמנת מתקין מצלמות אבטחה בחולון – צרו קשר או השאירו פרטים באתר

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *