התקנת מצלמות אבטחה במרכז הוא השירות המוביל של חברת ביג מערכות המבוססת באזור זה. אנו מתקינים גם מערכות בית חכם, מערכות בקרת כניסה ועוד. לרכישת מוצרים כמו גם הזמנת התקנה בעסק או הדירה שלכם, אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת ואנו נשלח אליכם נציג לבדיקת השטח וביצוע העבודה. צברנו ניסיון רב בעבודה מול קהל לקוחות עסקי (כולל חברות גדולות בארץ) וגם מול קהל הלקוחות הפרטי. אנו מתאימים את המערכות הטובות ביותר ביחד לצרכים של כל לקוח. זקוקים לתמיכה גם אם אתם לא לקוחות שלנו? אל תהססו להתקשר.

עד כמה חשוב להקליט את הצילומים

זה כמובן תלוי במהות העסק ותקציב המוקצה לביטחונו. התקנת מצלמות אבטחה Ip, היא הנפוצה מכולם ובטח שעדיפה על התקנת מצלמות אנלוגיות. ניתן לצפות בסרטונים דרך המכשירים הניידים החכמים כמו גם דרך המחשב. אבל על מנת להקליט את הסרטונים ישנו צורך בחומרה – מקום לאחסן בו אותם. חברות שונות מציעות שירות זה במחירים שונים. הקלטה תעזור לכם להבין טוב יותר מה קרה במקרה של פריצה כמו גם לשמש כראייה בבית המשפט. אם יש לכם דברים יקרי ערך – חשוב מאוד להקליט את הסרטים. תמיד אפשר למחוק אותם אחרי כמה זמן במקרה שאין צורך בהם ולהשתמש באותו המקום להקלטות חדשות.

רכישת מצלמות אבטחה במרכז

באזור ראשון לציון, תל אביב והסביבה ישנן לא מעט מוקדים למכירת מצלמות מסוג זה. הדרך הנוחה והטובה ביותר היא לרכוש אותם דרך האינטרנט. אבל חשוב מאוד להתייעץ עם בעל החנות על מנת להתאים את המוצר הטוב ביותר והמשתלם ביותר עבור העסק שלהם. למשל במקרים רבים מצלמה ממונעת (כזאת שיכולה לתפוס 350 מעלות) תחסוך לכם כסף ע”י קניית מספר מכשירים לכיסוי אותו האזור. אל תהססו להתייעץ עם בעל החנות במקום להמר לקנות.

התקנה מערכות שונות התקנת מצלמות אבטחה במרכז

הדרך הטובה ביותר לעשות זאת, היא להזמין מתקין על מנת שיבדוק את השטח שלהם ויתאים לכם את המצלמות (כמובן לפי התקציב שלכם) זה יחסוך לכם כאב ראש על קנייה והתלבטות בין דגמים שונים.

על מה חשוב להקפיד בעת הזמנת מתקין

• תודעת שירות – אחד הסממנים הטובים לכך שיש לכם עסק עם בעל מקצוע איכותי היא רמת תודעת השירות שלו. זאת ניתן להבין כבר בשיחת הטלפון או המפגש הראשון. לפני הזמנת התקנת מצלמות אבטחה במרכז, כדאי לבדוק שהוא בעל תודעת שירות גבוה.
• קרוב לאזור שלכם – יש לוודא שהעסק שלו באמת מבוסס באזור המרכז ובמרחק נסיעה לא רב. כך תוכלו לקבל שירות תיקון זריז ויהיה באפשרותכם לחזור לשגרה באופן מהיר.

• אחריות וחשבונית – חשוב מאוד לעבוד עם תעודות אחריות לא רק על מוצרים אלא גם על תהליך ההתקנה. אגב, אם לא תהיה לכם חשבונית, לא תהיה לכם דרך להוכיח את שהאחריות היא אמיתית.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *