מצלמות אבטחה נסתרות או גלויות? זוהי התלבטות של בעלי בתים ועסקים רבים כאשר הם רוצים להתקין מערכת בית חכם או רק מערכת לאבטחת הבית. לכל אחד מהמערכות יש את היתרונות משלו. חברת ביג מערכות מספקת שירות התקנת מצלמות אבטחה מכל הסוגים ברחבי הן במגזר העסקי והן במגזר הפרטי. להלן כמה טיפים על מנת שיעזרו לכם להגיע להחלטה המתאימה ביותר לכם.

התקנת מצלמות אבטחה נסתרות

אפשר כמובן לרגוש אותן לבד ואפשר כמובן להזמין מתקין. אם אתם רוצים לקבל את התוצאה הטובה והמשתלמת ביותר בעבורכם – רצוי לערב מומחה בעניין. ישנם כמה אופציות. היתרון הגדול ביותר שלהן הוא בכך שאפשר להקליט מפגשים ושיחות מבלי ידיעת הצד השני. אם זאת המטרה שלכם, יש לוודא שהוא קולטת לא רק תמונה אלא גם סאונד. זה כמובן יכול לעזור לכם בבית משפט.

בתוך גלאי נפח- מכירים את גלאי הנפח הרגיל שמותקן בפינת החדרים? אפשר לשלב בתוכו מצלמה בקלות כך שאף אחד לא ידע שמצלמים אותו.
בתוך פתח אוורר של מזגן מיני מרכזי – אם בעסק או בבית שלכם מותקנת מערכת מזגן מיני מרכזי, אפשר לשלב בפתח בקלות את המצלמה.

מצלמות אבטחה גלויות

היתרון הכי גדול שלהן הוא בכך שאם פרוץ רואה אותן, הוא יכול לשקול את האפשרות שלוותר על הכוונה שלו. ישנם סוגים שונים הם מיועדות יותר לחלק החיצוני של המבנה.
מצלמה ממונעת – אפשר לשלוט בה מרחוק ולשלוט בתנועה שלה גם. מתאימה מאוד להאנגרים של מפעלים גדולים וגם למחסנים.
אינפרא אדום – אם אין תאורה בחלק החיצוני של המתחם או בחלק הפנימי, בעזרת מצלמות אלו ניתן יהיה לצלם בחושך.
כיפה – בעוד שמתלמות אבטחה נסתרות משתלבות בעיצוב, המצלמות הגלויות, לדעת חלק מהאנשים מכערות אותו. לכן ניתן להתקין מצלמות שנראות טוב יותר ואלא הן מצלמות כיפה.

מערכת הקלטה

אין זה משנה איזו מערכת מצלמות אתם בוחרים – חשוב לדאוג לכך שאתם מקבלים מערכת הקלטה שעונה על הצרכים שלכם. זאת הסיבה בזכותה כדאי מאוד להזמין מומחה לנושא ולא לעשות זאת לבד.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *