מה יותר חשוב לאדם יותר מהביטחון והבריאות שלו. בוודאי שאין שום דבר חשוב יותר. לכן, אחד הדברים החשובים יותר מכולן הוא לדעת שאפשר לישון בשקט בלילה. זאת הסיבה בזכותה לא מעט בעלי עסקים, בתים ודירות בוחרים להתקין אזעקה לבית, לבצע התקנת מצלמות אבטחה, קודן לדלת כניסה ועוד. חברת ביג מערכות מתמחה בכל אלו כולל מערכות בית חכם (חשמל חכם). ניתן להשאיר פרטים דרך טופס הצור קשר. כמו כן אתם מוזמנים ליצוק קשר טלפוני.

איך רוכשים?

בעידן האינטרנט, רבים מעדיפים לרכוש דרך חנויות וירטואלית מבלי לצאת מהבית. בחלק מהמקרים הסחורה מגיעה בדואר ובחלק מהמקרים דרך שליח. אבל לא כל מי שרוצה להתקין אזעקה לבית מבין בנושא. ישנם לא מעד דגנים וטווח המחירים עלול להיות רכב. כמו כן, חשוב להבין שמה שיכול להתאים לדירה, יכול שלא להתאים לבית או מוסד. ולכן רצוי להתייעץ עם מתקין אזעקות. הוא יכול לא רק להתקין את מערכת המיגון הרצויה, אלא גם לקנות אותה למענכם. יחד עם זאת חשוב לוודא שאתם משלמים מחיר הוגן.

חיישנים

כאשר רוכשים אזעקות לבית או לעסק, יש צורך להחליט באיזה חיישנים יהיה שימוש. למשל גלאי נפח, גלאי תנועה, שבר זכוכית ועוד. לפעמים מתקינים את כל סוגי הגלאים על מנת לסגור את כל הפינות. התייעצו עם חברת ההתקנה בנושא על מנת לדעת מה היא הדרך הטובה ביותר עבורכת.

עוד כמה טיפים

• השוו מחירים בין כל נותני השירות. בין מתקינים פרטיים וגם בית חברות גדולות.
• השוו בין מותגים. מומלץ לקרוא מפרטים בין מותגים.
• וודאו שישנו שירות תמיכה למותג שאתם מזמינים מאותה בחרת ההתקנה. כך לא תאלצו לחפש עוד חברה.
• אזעקה לבית כדאי לבחור גם דרך המלצות ובדיקות של מקומות שהותקן עליהם הציוד.

חברת ביג מערכות עובדת גם מול לקוחות פרטיים וגם מול מוסדות וחברות גדולות. אנו נשמח לתת לכם לא רק שירות התקנה ולרכוש בעבורכם את המוצרים. אנו נותנים שירות תמיכה גם למי שאינו לקוח ביג מערכות. צרו קשר ואנו נשמח לעזור לכם בהקדם האפשרים.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *