התקנת מצלמות אבטחה, אזעקות וקודן לדלת כניסה היא אחד הדברים הכי חשובים שכל בעל עסק חיים להפנים. שילובם גם בדירות הופכת את המחייה להרבה יותר בטוחה. לא אחת קשה שאנשים אשר רכשו ביג גדול או דירה במגדל וחשבו שאף אחד לא יפרוץ להם, מתאו את עצמם ללא כל הכסף והתכשיטים שהם שמרו בבית משום שהם לא טרחו להתקין מערכות. לי זה לא יקרה, היא אמרה שכל אחד חושב עליה. יש לכן המון סיבות. התקנת אינטרקום יכולה לעזור מאוד, אבל זה לא מספיק. מכאן הדרך למערכת בית חכם היא קצרה. חשמל חכם יעזור לכם לאבטח את הבית שלכם בצורה אופטימלית.

לצאת מאזור הנוחות ולהיכנס לאזור הביטחון

אין ספק שהכי נוח להשתמש בשיטות הידועות נגד פורצים כמו להמשל להשאיר אור בבית או את הטלווזיה דלוקה. פורצים מכירים את הטריקים האלה והם כבר מסוגלים לזהות מתי באמת אין אף אחד בבית ומתי האור הושאר בכוונה. החיים הם לא “שכחו אותי בבית”. הטריקים האלה לא עובדים. אנשים חושבים שלהם זה לא יקרה ולכן הם משאירים את המפתחות מעל המשקוף, בתוך עציץ או על איזה אבן בשיחים. גם מקומות אלו הם אזורים שגנבים ינסו את מזלם. אז נכון, מאוד נוח להשאיר את המפתח במקומות הללו ולהשתמש בשיטות שכאילו אתם נמצאים בבית, אבל זה לא באמת עוזר. אז מה כן?

התקנת מצלמות אבטחה ומערכות מיגון לבית

אין משהו שיותר מרתיע גנב מאשר מצלמת אבטחה שצופה בו כבר מהחצר. תמיד הוא יעדיף למצוא פרצה פחות מסוכנת. גם מערכת אינטקום מעכבת את הכניסה לבניין וגם במקרה הזה הוא יעדיף להשתמש בבניין אשר המערכת בו לא פועלת. בואו נודה על האמת, כך בין שני או שהמערכת לא מופעלת או שהיא לא פועלת בכלל ולכן היא חסרת יעילות. בנוסף למצלמות, חשוב מאוד לדאוג לאזעקות איכותיות לבית עם גלאים שונים כמו למשל נפח, זכוכית ותנועה. אל תתפשרו בכל אשר נודע לאבטחת הבית כי זה יעלה לכם הרבה יותר ביותר לאחר הפריצה. למידע נוסף – צרו קשר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *