חברת Big Systems מתמחה בכל אשר נוגע לאמצעי אבטחת מבנים: התקנת מצלמות אבטחה, קודנים, גלאים אזעקות ואפילו מערכות בית חכם (חשמל חכם). להזמנת מתקין מערכות אבטחה ניתן להשאיר פרטים בטופס צור קשר או ליצור קשר טלפוני. אנו מספקים שירות תמיכה והתקנה הן למגזר הפרטי והן למגזר העסקי.
איך בוחרים מומחה?

כדי לדעת שיש לכם עסק עם מקצוען – הינה כמה קריטריונים חשובים:

1. ותק וניסיון – במיוחד כאשר מדובר בעבודה מורכבת, כדאי להעדיף מומחה שיש לו לכל הפחות ניסיון של 3 שנים בנושא התקנת מערכות מיגון. בשלב הזה המומחה יהיה מקצועי יותר ולאחר שלב ביצוע הטעויות והלמידה מתוך ניסיון. לא מן הנמנע שגם לאחר פרק זמן קצר המתקין יהיה מקצוע.

2. תודעת שירות – כל מי שצופה מידי פעם בתכנית יצאת צדיק, מודע לכן שבעלי מקצוע רבים לא נותנים שירות הוגן ומקצועי ללקוח. כבר בשלב בדיקת תודעת השירות ניתן להסיק על עד כמה מקצועי אותו מתקין מערכות אבטחה. לכן בדקו האם הוא סבלני בשיחת הטלפון. האם הוא סבלני כאשר הוא מגיע אליכם לתת הצעת מחיר ועוד.

3. המלצות – במקרים רבים ניתן למצוא המלצות באתר של בעל המקצוע או באתרים אחרים על אודות נותני שירות מסוגו. בדקו אותם. אפשר אפילו ליצור קשר עם נותני ההמלצות ולבצע בדיקת אמינות.

4. רכישה – רצוי לבצע בדיוק, השוואת מחירים ומפרטים לגבי אמצעי האבטחה הדרושים למערכות. אבל כדי לחסוך זמן, מוטב להשאיר את הרכישה למתקין. כמובן שיש לוודא שאתם משלמים מחיר הוגן בעבור רכישת המוצרים והשיורת עצמו.

5. מתקין מערכות אבטחה באזור שלכם – רצוי לבחור אחד שעובד לא רחוק מהעסק או הבית שלכם. כך תוכלו לקבל את שירות התמיכה בזריזות ויעילות רבה. אנו בביג מערכות מספקים שירות תמיכה גם למי שאינו לקוח שלנו.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *