מנהלים את העסק שלכם מהבית? יש לכם ציוד יקר בוילה ואתם חוששים מפריצות? על מנת שיהיה באפשרותכם לישון בשקט בלילה, חשוב לרכוש מערכות מיגון כמו גם לסגל התנהגויות שלא יהפכו לפרצה הקוראת לגנב. לא מעט אנשים אומרים, שלהם זה לא יקרה, מזלזלים ובסוף הופכים לקורבן לפריצות. להלן כמה דברים שכדאי לא להתפשר עליהם.

1. התנהגות זהירה ברשתות חברתיות – ככל שהזמן עובר, כך הפורצים הופכים לחכמים יותר. הימנעו לעלות סטטוס בפייסבוק המודיע על כך שאתם חו”ל או נעדרים מהבית. למשל, לא אחת קרה בזמן שזוג אחד התחתן, בבית שלו שהתה חבורת פורצים שרוקנה את כל תכולתו. אותו הדבר יכול להתרחש כאשר אתם בחו”ל.

2. התקנת מצלמות אבטחה בבתי יוקרה – גרים בוילה מפוארת או אפילו וילה קטנה, יש סיכוי גדול יותר שיפרצו אליכם מאשר לכל אחד אחר. לכן על תוותרו על מצלמות אבטחה לבית. לא מעט אנשים מבינים זאת לאחד הפריצה. אנו להקדים תרופה למכה.

3. רכישת חלונות יעילים מפני פריצות – לפני שאתם רוכשים חלונות לבית, כדאי לבדוק שאי אפשר פשוט להוציא אותם מהמסילות שלהם. חשוב שיהיה להם מנגנון נעילה יעיל. כמו כן, גם אם אתם יוצאים לזרוק את הזבל, הקפידו לנעול את הבית כולל החלונות. גנב יכול להיכנס לרגע, לקחת את המפתח ולחזור במועד מאוחר יותר כאשר אתם לא נמצאים.

4. התאמה נכונה של גלאים – גם על אזעקות אנחנו ממש לא ממליצים לוותר. כאשר אתם עושים זאת, חשוב להתקין את הגלאים המתאימים ביותר לבית שלכם. למשל רצוי לבדוק אם מומחה האם עדיף להתקין גלאי וילון, או גלאי שברי זכוכית. אולי אפילו כדאי להתקין את שניהם.

5. שילוט – זהירות כלב בחצר. שילוט מסוג זה יכול לעזור לכם גם אם יש לכם פודל קטן.

זקוקים למערכות מיגון או התקנתם? אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר דרך האתר ע”י מילוי הפרטים בטופס צור הקשר או ע”י יצירת קשר טלפוני. נשמח לתת לכם שירות תמיכה גם אם אתם לא לקוחות ביג מערכות.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *