עוברים לגור בדירה חדשה? מתכננים בניית בית חדש? מומלץ לשלב כבר במסגרת התכנון התקנת מערכות בית חכם כמו גם התקנת מצלמות אבטחה. זה תורם לשקט הנפשי ומונע את האפשרות שפורצים יגיעו אליכם. אם חזרתם פעם וגיליתם סימני פריצה, אך הבנתם שהגנבים לא נכנסו הביתה בגלל הסורגים? זה לא אומר שהם לא ינסו שוב. לעומת זאת מצלמות אבטחה ירחיקו אותם. ואם כבר מצלמות? אז כדאי התקין זאת במסגרת מערכת חשמל חכם על מנת שתהיה לכם שליטה וגישה באופן הטוב ביותר.

שקט נפשי – מערכות בית חכם תורמות לשקט הנפשי. בכל אחד מאתנו ישנו חשש מפריצות גם אם מעולם לא הכרנו מישהו שפרצו לו לבית או שפרצו לדירה שלנו. זאת פחד רציונלי, אבל לפעמים הוא הופך למטריד ולא רציונלי. לכן מצלמות אבטחה יכולות לחסל את הפחד הזה כי הם נותנות תחושה של ביטחון.

תגובה מהירה יותר – יצאת מהבית ואתם לא זוכרים אם נעלתם או לא נעלתם את הדלת. הידעתם שהרבה מאוד פריצות מתרחשות במהלך היום ולא לפנות בוקר. מדוע? כי זה הזמן אם הסיכוי הכי טוב שבעלי הבית לא יחזרו. לכן חשוב להתקין את המערכות הללו. שכחתם לנעול? אפשר לעשות זאת בקלות רבה מרחוק.

מעקב אחר המתרחש בבית – השארתם את המטפלת עם אדם מבוגר בבית? השארתם בייביסיטר עם התינוק ואתם לא לגמרי רגועים. בעזרת התקנת מצלמות אבטחה בבית חכם תוכלו לבדוק מה קורא דרך כל מכשיר נייד. יחד עם זאת חשוב מאוד להתקין אזעקות לבית.

בית חכם וביטחוןאיך לבחור את המערכת הנכונה?

חשוב מאוד להתייעץ עם מומחה בנושא שימפה את השטח ויעזור לכם להתאים את המערכת הנכונה והיעילה ביותר. מתקין מערכות בית חכם חייב להיות בעל תודעת שירות גבוהה. חשוב מאוד לעבוד אם אדם מקצועי שיקנה את כל הציוד בעבורכם אבל לא יעשה עליכם קופה כפולה על המוצרים.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *