מצלמות אבטחה הן אמצעי מיגון יעיל והודות לשימוש בטכנולוגיה מתקדמת אתם יכולים לישון בשקט בידיעה שהמצלמות עובדות עבורכם בהברחת פורצים או צופות במקומכם על הנעשה. בין אם אתם מנהלי של רשת חנויות, מנהלי משרד או פשוט דיירים מודאגים, מצלמות אבטחה יכולות להעניק לכם תחושת ביטחון ולהשיב לכם את השקט הנפשי.

עולם מצלמות האבטחה הוא מגוון ודורש הבנה מעמיקה ברכיבים השונים של מצלמה, התכונות והיכולות שלה וכן בהתאמתה למרחב והצרכים האישיים שלכם. טכנאי מצלמות אבטחה הוא האיש שיסייע לכם מהרגע הראשון הודות לידע ולבקיאות שלו בתחום.

טכנאי מצלמות אבטחה יתאים לכם את המצלמות האיכותיות ביותר בהתאם לצרכים שלכם (האם אתם מעוניינים להרתיע פורצים או לבדוק מה קורה בדירה שלכם בזמן שאתם לא נמצאים בה?), הוא יבצע את ההתקנה ואת הבדיקות הראשוניות כדי לוודא שהכול תקין והוא זה שתפנו אליו במקרה של תקלה כדי שיפתור אותה במהירות וביעילות.

שלבי העבודה עם טכנאי מצלמות

· התאמה – לביג מערכות 2 סוגי מצלמות אבטחה: דיגיטלית ואנאלוגית. התכונות של המצלמות משתנות בהתאם לסוגן – איכות הצילום, נפח אמצעי האחסון, יכולת צילום לילה, טווחי צילום וכיו”ב. טכנאי מלמצות אבטחה יתאים לכם את סוג המצלמה בהתאם לתנאי השטח אותו אתם צריכים לצלם, אם אתם מעוניינים במצלמה גלויה/מוסתרת, אורך זמן הצילום שאתם זקוקים לו ועוד.

· תשתית – לאחר שבחרתם בסוג המצלמות, טכנאי מצלמות אבטחה יקים את התשתיות הדרושות – התקנת צינורות, נקודות חשמל, כבל רשת וכו’. הוא יבצע גם את הבדיקות הראשוניות לאחר ההתקנה כדי לוודא שאיכות הצילום וההקלטה אכן עונות על צרכיכם.

· תיקון תקלות – טכנאי מצלמות אבטחה אחראי למתן מענה מהיר ויעיל במקרה של תקלה ולכן חשוב להסתייע בשירותיו של טכנאי שאתם סומכים עליו. חשוב גם שיהיה דיסקרטי מכיוון שלעיתים התקנת מצלמות האבטחה נועדה כדי לגלות פעילות לא הולמת בבית ואינכם מעוניינים שהדבר ייוודע לאחרים.

בביג מערכות עומדים לרשותכם טכנאי מצלמות אבטחה מיומנים ואמינים, אשר ילוו אתכם החל מפגישת הייעוץ ועד להתקנת מצלמות האבטחה ותפעולן בשגרה, כדי שתוכלו לחוש בטוחים ומוגנים במרחב האישי שלכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *