אנו מתמחים בהתקנת מערכות מיגון לבית כוללת התקנת מצלמות אבטחה, אזעקות, אינטרקום, קודנים, חשמל חכם ועוד. אין זה משנה עם אתם עומדים לשפץ את הדירה, מנהלים עסק מהבית או רוצים להתקין את המערכות על מנת לישון בשקט בלילה, אנו נשמח להתאים לכם את המערכת האידאלית והמתאימה ביותר לתקציב שלכם. במקביל אנו מספקים שירות גם לבעלי עסקים.

מה כדאי לקחת בחשבון כאשר ממגנים את הבית?

• גלאים – אם בבית שכלם ישן לא מעט ציוד יקר כמו למשל תכשיטים. הם הוא מרובה חלונות גדולים והוא נמצא במקום נגשי ובולט, יש להתאים לך את סוגי הגלאים. כמו למשל גלאי וילון, תדר זכוית ונפח. יש בעלי בתים שמעדיפים להתקין את שלושתם ויש כאלה שיתקנו רק אחד. חשוב מעוד להתייעץ עם מתקין מערכות מיגון לבית בנושא הזה .

רכישה – רצוי לבצע בדיקה בסיסת באינטרנט על הנושא, לבדוק מיהם המותגים המובילים בשוק, מה המחירים ומה היתרונות והחסרונות של כל אחד מהם. מומלץ לבקש מהמתקין שירכוש בעבורכם את המכשירים ויגיע איתם. לרבים מהם יש אותם במלאי בכל מקרה. חשוב להקפיד שלא נותנים לכם מחיר כפול או משולש עליהם. לכן כדאי לבדוק את טווח המחירים בנושא.

התקנה – ישנם אנשים המעדיפים לבצע את ההתקנה באופן עצמאי כי יש להם ידי זהב. אבל, רצוי להשאיר את האתר למומחה גם אם מדובר רק במצלמות אבטחה או קודן. כך תוכלו לקבל אחריות ושירות תמיכה על ההתקנה. אנו בביג מערכות מספיק שירות תמיכה גם למי שאינו נחשב ללקוח קבוע שלנו.

בית חכם – אם אתם מתקינים מערכות בכל רחבי הבית, כדאי לשקול גם להפוך את הבית להרכבה יותר נוח, יעיל וטוב לשימוש. לכם מערכות מסוג זה, הנקראות גם מערכות חשמל חכם יכולות להשתלב טוב מאוד עם מערכות מיגון לבית. לא כל מי שמספק מערכות אבטחה, יכול לבצע עבודה זו ולכן חשוב למצוא מומחה בעד ניסיון שיכול לספק שירות מעולה בכל התחומים.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *