חושבים על התקנת מערכת בית חכם? רוצים למנוע את הפריצה הבאה? מתקין מערכות אזעקה הוא דמות חיונית להשגת שקט ובטחון לבית. חברת ביג מערכות מתמחה בכל אשר נוגע לנושא המיגון לבית ולעסק בין היתר בנושא התקנת מצלמות אבטחה, אינטרקום ועוד. צרו קשר ונשמח לעזור לכם בכל עת. זקוקים לתמיכה במערכת אבל אתם לא רשומים כלקוחות אצלנו? נשמח לעזור לכם בכל זאת.

בדיקת שטח

לכל בית או עסק יש צורך בהתקנת מערכות אזעקה בהתאמה אישית, כמובן שלתקציב יש חלק משמעותי מכך. ואלה הן חלק מהאופציות העולות במהלך בדיקת השטח.

• גלאים – האם להתקין את כל סוגי הגלאים באזור (גלאי וילון, נפתח, שבר זכוכית ועוד) או להסתפק באחד בכל אזור שיפעל בכל מקרה.

• סוג אזעקה – אלחוטית או קווית? התייעצו עם המתקין.

• מצלמות אבטחה – מצלמות ip או מצלמות אנלוגיות. למעת האמת תמיד כדאי להעדיף ip. המצלמות האנלוגיות הולכות ונכחדות עם הזמן והן פחות נוחות ויעילות. כמו כן ישנן סוגי מצלמות שונות.

איך לבחור מתקין מערכות אזעקה

בחירת בעל מקצוע אמין לצורך עבודה הקשורה בביטחון האישי שלכם הינה חשובה מאוד. לכן לא כדאי לזלזל בכך אלא באמת להשקיע מאמצים בבדיקת האמינות. שלו קודם כל בדקו האם מדובר בעסק מבוסס. האם יש לו אתר באינטרנט? האם הוא מופיע כנותן שירות בעוד כל מיני מקומות. חשוב מאוד לקרוא את ההמלצות על אודות העסק
שלו. כמו כן לדעת להבדיל בין המלצות אוטנטיות להמלצות מזויפות או תלונות שאין כל צדק אמיתי מאחוריהם.

עוד כמה טיפים להתהליך

• רכישה והתקנה במקום אחד – רצוי לרכוש ולבצע התקנת מערכות אזעקה במקום אחד. כך המחיר יהיה משתלם יותר. כמובן שבדקו שאותו בעל המקצוע לא גובה מחיר
כפור על גלאים ושאר המוצרים הדרושים.
• השוואת מחירים – בדקו כמה גובה מתקין מערכות אזעקה על עבודתו ביחס לשטח או הבית שלכם. כך תוכלו לדעת מי מבקש מחיר סביר ומי מפריז ודורש מחירים כפולים ומשולשים.
• אחריות וקבלה – חשוב לדרוש אחריות על המוצרים כמו גם על ההתקנה. ללא חשבונית לא יהיה לכם תוקף.
להזמנת מתקין מערכות אזעקה לבית כמו גם בית חכם – צרו קשר או השאירו פרטים באתר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *