חברת ביג מערוכת מתמחה לא רק בנושא התקנת מצלמות אבטחה, קודנים, אזעקות ומערכות כאיזה אלא גם בנושא התקנת מערכות בית חכם. להזמנת שירות באזור המרכז והשרון, אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת בין אם מדובר בבית פרטי, דירה או מפעל או בניין שלכם. אנו נשמח לרשת את הנכס שלהם ולהפוך אותו למודרני ונוח לשימוש. כמו כן, אנו מספקים גם שירות תמיכה גם למי שאינו לקוח שלנו. צרו קשר טלפוני או השאירו פנייה מפורטת דרך טופס צור קשר.

מדוע כדאי לחבר את הבית לחשמל חכם

חשמל חכם זהו שמו השני של המושג בית חכם. מדוע כדאי לעשות זאת? להלן כמה סיבות.
• חסכון בחשמל – תוכלו להפעיל כיבוי מלא של החשמל בבית כאשר אתם יוצאים ממנו. כמו כן תוכלו לשלוט בכיבוי והפעלה מרחוק במקרה ששכחתם את המזגן דולק או כל מוצר חשמלי אחר.

• נוחות – התקנת מערכות בית חכם הופכת את ניהול הבית או המשרד להרבה יותר יעילה או נוחה. מה שפעם נראה כאפשרי רק בסרטים עתידניים, היום אפשרי בהחלט במציאות כי העתיד, כמו שהקלישאה אומרת, כבר כאן.

• מיתוג – יש לכם חברת הייטק? רוצים למתג את עצמכם בצורה יעילה וטובה יותר. חברו את חדר הישיבות שלכם למערכת בית חכם. כמובן שיהיה לכם הרבה יותר נוח לנהל את הישיבות כך.
• ביטחון ושליטה – זקוקים לדרך טובה יותר לשלוט במה שמתרחש בעסק או הבית שלכם? רוצים להיות כל הזמן עם האצבע על הדופק? דרך המערכות הללו תוכלו לעשות זאת. אפשר יהיה לראות מה קורה בנכס דרך הסמארטפון.

איך לבחור מתקין מערכות בית חכם

כדאי לבדוק המלצות, לברר כמה שנים הוא עובד בתחום והאם הוא מסוגל להביא את כל המוצרים בעצמו או שעליכם לרגוש אותם בנפרד. יש לדרוש תעודת אחריות על כל מוצר בנפרד, כמו גם על שירות התקנת מערוכת בית מכם בכלל.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *