ביג מערכות היא חברה המתמחה בנושא התקנת אינטרקום לבית פרטי כמו גם מצלמות אבטחה ולמעשה כל מה שקשור לתחום בית חכם. אנו בעלי ניסיון רב במתן שירות לעסקים כמו גם ללקוחות פרטיים כולל התקנת מערכת אזעקה. לייעוץ, הזמנת שירות ואפילו תמיכה גם אם אתם לא לקוחות שלנו אתם מוזמנים ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר ואנו נשמח לסייע לכם בהקדם האפשרי. להלן כמה דברים הנכללים בהתקנה.

מצלמה

אינטרקום לבית פרטי או משותף, ללא מצלמה זה כבר משהו די מיושן. הגיע הזמן להקדם למכשיר שנותן לכם את היכולת לראות מי נמצא. זה חיוני במיוחד כאשר מדובר במישהו שאתם לא מכירים ולא מסוגלים לזהות את הקול שלו. בדיוק כמו שדואגים להתקנת מצלמות אבטחה בבית, גם חשוב לדאוג להתקנת מצלמה באינטרקום.

קודן אינטרקום לבית פרטי

בהרבה מאוד בתים משותפים נזנח נושא בקרת הכניסה. גם אם קיים אינטרקום, ועדי בתים לא תמיד דואגים לתקנו. תופעה זו נפוצה בעיקר בבתים ישנים בהם רוב הדיירים משכירים את הדירה ולא קונים אותה. ובכל זאת, אם אתם רוצים למנוע פריצות, רצוי תמיד לדאוג שרק אנשים מורשים נכנסים לבית. קודן הוא הדרך הנוחה ביותר לעשות זאת. כמובן שחשוב שתהיה אפשרות שימוש בעזרת מפתח למקרה שאתם לא זוכרים אתה קוד.

אינטרקום לבית פרטי

כמובן שתקשורת בין הכניסה לבניין ולבין הדירה שלכם היא דבר בסיסי. אבל אם יש לכם משרד הממוקם בבניין רצוי שיהיה אינטרקום לבית פרטי וקודן גם שם. זה יותר מכובד כמו כן זה מאפשר לכם לראות מי מגיע ולדבר עם הלקוח לפני שאתם מכניסים אותו. כך תמנעו מאורחים לא קרואים או אנשי מכירות שאין לכם זמן או פנאי להכניס אותם לעסק.
ביג מערכות התקנת מערכות חכמות
אם אתם חושבים להתקין בבית קודנים, מצלמות ואינטרקום מדוע שלא תחשבו לקחת את התהליך צעד אחד קדימה וללכת על מערכת חשמל חכם? בית חכם הוא לא העתיד – הוא ההווה. כך תוכלו לשלוט במשרד לא רק מכל מקום אלא גם מחוצה לו ולהפוך את המקום להרבה יותר נוח לעובדים כמו גם ללקוחות.

 

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *