האיום של פריצה לדירה הוא רלוונטי ומוחשי גם אם אתם גרים בדירה שאינה מוגדרת כדירת יוקרה או אינה ממוקמת באזור נחשק ועשיר. פורצים רבים מעדיפים מטרות נוחות אליהן הם יכולים להיכנס בקלות ולצאת בקלות עם שלל של כמה אלפי שקלים כמו מחשב נייד, טלפונים ניידים, תכשיטים וכסף מזומן.

התקנת מצלמות אבטחה יכולה בהחלט לשמש כגורם מרתיע – מספיק מבט אחד אל המצלמה כדי לגרום לגורמים שליליים להתרחק מהדירה שלנו ולא להתקרב אליה יותר. עם זאת, התקנת מצלמות אבטחה בדירות קטנות אינה מיועדת אך ורק למנוע פריצות.

לצערנו, אנחנו לא תמיד יכולים לסמוך גם על אנשים שאנחנו מכניסים לתוך הבית שלנו. החדשות מלאות בדיווחים על התנהגות בלתי הולמת של מטפלים או של עוזרי הבית שמנצלים את היעדרותם של הדיירים מהבית ומתנהגים בו באלימות כלפי הילדים או גונבים מהמעסיקים. התקנת מצלמות אבטחה בתוך הדירה יכולה לסייע לנו רבות אם אנחנו חושדים בהתנהגות לא הולמת או למנוע התנהגות כזו לחלוטין.

מה כדאי לדעת לפני התקנת מצלמות אבטחה בדירות?

– מהו השטח המדויק אותו אתם רוצים לצלם? האם מדובר בסלון בלבד, חדר ההורים או הילדים ואם כן, מהם החלקים הכי חשובים לצילום? לכל מצלמת אבטחה טווח צילום ויכולת התמקדות שונות ולכן כדי להתאים לכם את המצלמה הטובה ביותר יש לבדוק את מיקומה המדויק.

– האם הכוונה שלנו להרתיע בלבד או שאנחנו רוצים לבדוק את המתרחש בבית ללא ידיעתם של אנשים אחרים? התקנת מצלמות בבית יכולה להיות גלויה או מוסתרת, בהתאם לצרכים שלנו.

– האם אנחנו זקוקים גם לסאונד או לצילומים בלבד? בהתקנת מצלמות אבטחה ניתן לחבר אליהן גם ציוד שמע כדי להשיג תיעוד באיכות גבוהה יותר.

– לכמה מצלמות אבטחה אנחנו זקוקים? במקרים בהם נרצה לכסות שטח נרחב או לצלם מכמה זוויות נזדקק ליותר מצלמה אחת.
התקנת מצלמות אבטחה בדירה שלכם יכולה להשיב לכם את אחד הדברים החשובים ביותר – תחושת ביטחון.

אם אתם חוששים מפריצה לדירה או לחילופין, רוצים לוודא כי הכול מתנהל בדירתכם כשורה, התקנת מצלמות אבטחה של ביג מערכות יכולה לסייע לכם במניעתם ולהשיב לכם את השקט הנפשי.התקשרו עוד היום לביג מערכות ונשמח להעמיד לרשותכם צוות מומחים שיסייע לכם למצוא את הציוד האיכותי והמתאים ביותר עבורכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *