פעם בית חכם היה משהו שנראה רק בסרטים עתידניים. אבל כיום דירות, עסקים ובתים הכוללים חשמל חכם הם כבר לא מדע בדיוני. רוצים להפוך את הבית שלכם להרבה יותר נוח? אנו בביג מערכות נשמח לסייע לכם בהתקנות כל המערכות הדרושות לא רק למען הנוחות שלכם אלא גם למען הביטחון. צרו קשר עוד היום בעניין התקנת מערכות בית חכם ומוצרי אבטחה או השאירו פרטים באתר ואנו נחזור אליכם בהקדם האפשרי.

שליטה מרחוק

המטרה של התקנת מערכות אלו הוא לאפשר שליטה מרחוק דרך הטלפון או\ו האינטרנט. להלן כמה אפשריות שאפשר לבצע לאחר התקנת מערכות מסוג זה.

התקנת מצלמות אבטחה – חוששים מכך שיפרצו לעסק או הבית שלם. אם כן, מתקין מצלמות אבטחה יגיע אליכם במסגרת השירות ויתקין אותם במקומות הנדרשים. אם פעם אפשר היה לראות מה קורה רק דרך מסכים, היום אפשר לחבר את המצלמות לטלפון הנייד ולראות מכל מקום מה מתרחש בבית גם אם אתם נמצאים בצד השני של כדור הארץהתקנת מערכות בית חכם

שליטה במזגן – הקיץ הישראלי הוא חם מאוד. התקנת מערכות בית חכם מאפשרות להפעיל את המזגן ולחסוך בחשמל. פעם אנשים נהגו להשאיר את המזגן פועל כדי לחזור לבית קריר. דרך מערכת בית חכם זו, אין צורך לבזבז כך חשמל. אפשר להפעיל את המזגן דרך הסמארטפון כמה דקות לפני שאתם נכנסים וכך להינות מבית קריר בדיוק בזמן.

שליטה בתאורה – גרים בבית גדול? הילדים אף פעם לא זוכרים לכבות את האור בחדר ולכם כבר נמאס להאיר? במקום להסתובב בכל רחבי הבית ולכתוב את האור, ניתן לעשות זאת באמצעות שלט מבלי לזוז מהחדר בו אתם נמצאים. זה מה שנקרא חשמל חכם.

תריסים – בבתים ומשרדים עם חלונות גדולים, הרמת והורדת התריסים הופכת למשימה מעצבנת. גם את הפעולה הזאת אפשר לפתור בעזרת שלט. כך תוכלו לשלוט בכל התריסים ברחבי הבית מבלי שיהיה צורך להוריד אותם אחד אחרי השני באופן ידני.

דברים שכדאי לדעת:

• קונים בית חדש או דירה חדשה, הזמינו שירת התקנת מערכות בית חכם.
• גם אם אין בדירה שלכם מערכות מסוג זה כרגע, אין זה אומר שצריך לעשות שיפוצים נרחבים על מנת להתקינם. הזמינו נציג לקבלת הסבר מלא על התאמת המערכת לבית שלכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *