מנהל ועד הבית הגיע והודיע שהגיע הזמן להתקין אינטרקום לבית משותף. הדבר הראשון שאתם חושבים עליו הוא: עוד הוצאה? מה אני צריך את זה עכשיו ואחר כך עולה המחשבה: זאת פריבילגיה, מה הסיכוי שמישהו ינסה לפרוץ דווקא לדירה שלי?

שיטת ה”לי זה לא יקרה” היא אחד הגורמים שעוזרים לפורצים לפרוץ. וזה לא מתחיל רק מאי רצון להתקין מערכת זו, קודן לדלת כניסה או להזמין שירות התקנת מצלמות אבטחה כדי לקבל בית חכם ומאובטח. זה מתחיל במפעולה פשוטה מאוד – חוסר נכונות לסגור את הדלת. אנשים משאירים את הדלת לא נעולה גם כשהם בבית כי הם אומרים, מי כבר יפרוץ לדירה באמצע היום.

זה קורה כאשר הכי לא חושדים בכך

פורצים הם אנשים מאוד מיומנים וחכמים. הם עושים את מה שהם עושים ברגע הכי צפוי ולא מורגש. איך גונבים רכב? פורצים לבית ולוקחים את המפתחות. איך גונבים ארנק. מחפשים באופן אקראי אחר דלת לא נעולה, נכנסי הביתה ולוקחים אותו מהשולחן. ופה אתם יכולים למנוע את המצב ע”י התקנת אינטרקום או לפחות נעילת דלת הכניסה באופן קבוע גם לאור המצב הבטחוני.

החלטה של שניה

כאשר פורץ יוצא לדרך, הוא לא תמיד מתכנן את היעד. לפעמים הוא עושה זאת על הדרך. בשבריר שנייה הוא עלול להחליט האם העסק או הדירה שלכם שווים פריצה או שעליו להמשיך עלה. אז עזרו לו לעבור הלאה. מה יכול לעזור? התקנת מצלמת אבטחה במקום, אינטרקום וקודן. כל אלה הם מרתיעים ומעכבים. גם התקנת אזעקה לבית הוא עניין חשוד. בעוד כשמדובר ברכב זה הופך למטרד, כאשר מדובר בבית – זה חיוני מאוד. כאשר יש משהו שמונע מהגנב ולוקח ממנו יותר זמן ממה שהוא רוצה – הוא יעדיף לתקוף

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *