בית חכם הוא אחד הנושאים הכי חמים כיום. אם פעם התחום היה נראה כמשהו ששייך למדע בדיוני, היום מדובר בעניין מקובל מאוד. לא רק בבתים מתקינים מערכות חשמל חכם, אלא גם במשרדים על מנת לייעל את התנהלות העסק. במסגרת ההתקנה חשוב כמובן לשלב גם התקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה, מערכות כריזה וכל מה שקשור לביטחון והגנת העסק. להלן כמה טיפים כדי לייעל את התהליך ולהפוך אותו ליותר משתלם.

הדמיות ממוחשבות ומיפוי – ההחלטה היכן להתקין חיישנים ומצלמות אבטחה צריכה להיות קשורה גם לאסתטיקה. ולכן, במקרים רבים עושים זאת בתהליך שיפוץ דירה. כלומר משלבים זאת בצורה טבעית כך שהכבלים מותקנים בתוך הקירות ולא מפריעים לתנועה ולעין. קחו בחשבון שישנם גם מערכות בית חכם אלחוטי. אז כאשר אתם מתחילים לשפץ את הבית, בקשו לשלב גם את המערכות בהדמיות. זה יעזור לכם מאוד.

פרקטיות – לא חייבים לחבר את כל המערכות במשרד או בבית למערכת חשמל חכם, אלא רק את אלה שאתם עושים בהם שימוש רב ואלה שאתם בטוחים שיהפכו את השימוש לנוח יותר. אז מה אנשים נוהגים לחבר למערכת כדי לשלוט בה מרחוק? את המתג של הדוד ואת המזגן. כמו כן את התריסים החשמליים. כמו כן, זה יעזור לכם לשמור על בטיחות. אפשר לגרום למערכת לנתק את מערכת החשמל וגז בבית לא רק מרחוק, אלא גם באופן אוטומטי כאשר הבית נכנס למצב נעילה.

איך לבחור את המערכת? – קודם כל חפשו אחר מתקין איכותי ומומחה אשר ירכוש בעבורכם את המערכת ויתקין אותה. זה יחסוך לכם לא מעט זמן. יחד עם זאת בקשו ממנו הצעת מחיר מפורטת כלל תמחור של כל פריט. כך תוכלו להצליב את הנתונים ולראות שהוא לא עושה קופה נוספת על גבכם כלומר קונה מצלמה ב 100 ₪ ומוכר לכם אותה ב 300.

חברות רבות מציעות היות מערכת בית חכם. על תקנו אותה סתם אם אתם לא יודעים מה מהותה והאם היא באמת תועיל לכם. זקוקים לייעוץ ולראות עד כמה היא מתאימה לכם? צרו קשר ואנו נשמח לעזור לכם בכל עת.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *