אין ספק כי אחד הדברים הכי חשובים להצלחתו של כל עסק הוא האבטחה. לכן התקנת אזעקות כולל אינטרקום וגם קודן חשובים לכל בעל עסק. זוהי למעשה רשת ביטחון. כך אפשר לישון בשקט בלילה, להפסיק לחשוש מריגול תעשייתי במשך היום ולדעת מה קורה לאחר התקנת מצלמות אבטחה במקום. כמו גן חשוב לבצע התקנת מערכות כריזה. במידה וישנו צורך להפוך אתך המקום לנוח יותר, אפשר להתקין מערכת בית חכם. אז מאיפה מתחילים?

שיפוץ או בניית עסק

בין אם אתם בונים נכס חדש לצורך הקמת העסק או משפצים ומתאימים נכס חדש, כדאי הטביע את המערכות כבר בשלב הבנייה או השיפוץ על מנת שלא ישארו צלקות על הקירות. כמו כן, השלב הזה ניתן להתקין מצלמות סמויות – למשל בתוך נישות של גבס או בתוך התקרה האקוסטית. חשוב להכיר בין קבלן השיפוצים לאותו מתקין מערכות מיגון על מנת שהפרויקט יתבצע על הצד הטוב ביותר.

בחירת המוצרים

אין ספק שלמי שאינו מתמצא במוצרים כמו מצלמות אבטחה, מערכות אינטרקום, קודנים לדלתות כניסה עוד, לא היה קל לבחור את המוצרים המתאימים לעסק שלו. הפתרון הטוב ביותר הוא לבקש ממומחה התקנת המערכות שיגיע אם המוצרים הדרושים לפי הצרכים, התקציב והדרישות שלכם. רצוי לבדוק שהוא מספק לכם מוצר לפי המחיר האמיתי שלו ושהוא לא דורש מחיר כפול ומשולש. כבר קרה שמוצרים שילשו את מחירם כאשר עברו בים חנות, ספק קבלן או אדריכל.

איכות ואחריות

אם הביטחון חשוב לכם מאוד, מומלץ שלא להתפשר על איכות ולדרוש גם אחריות על התקנת המוצרים. אם מתקין מצלמות אבטחה שהזמנת אינו נותן לכם אחריות על העבודה, זה אמור להדליק נורת אזהרה ולכן כדאי לקחת זאת בחשבון.

להזמנת שירות התקנת מצלמות אבטחה, אינטרקום, קודן או מערכות בית חכם (חשמל חכם) ניתן ליצור קשר בכל עת.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *