בתים פרטיים או דירות הם לא היעדים היחידים של פורצים. בתי עסק רבים סובלים ממעשי שוד וחדירות של פורצים המגיעים לגנוב כסף, ציוד יקר ערך, מחשבים ואף מידע חיוני הנמצא עליהם. בעוד שבתים פרטיים ודירות מאוכלסים לרוב באנשים בשעות הערב והלילה, בתי עסק רבים סגורים בשעות אלה ולמעט שומר בכניסה לבניין, אם בכלל, הם עומדים ריקים עד הבוקר.

את אבטחת בית העסק ניתן להשיג בכמה דרכים, כשהמומלצת בהן היא התקנת קודנים אשר באמצעותה רק אנשים מורשים בעלי פרטי גישה יכולים להיכנס אליו. אך זו לא הסיבה היחידה שהתקנת קודנים מועילה בשמירה על ביטחון העסק.

קודנים

התקנת קודנים חוסכת לכם את השימוש במפתחות בכניסה לבית העסק. ככל שיש יותר עובדים ויותר מפתחות, כך גדל הסיכוי שהם יאבדו וימצאו את עצמם בידיים הלא נכונות. לכן התקנת קודנים היא נוחה מאוד, במיוחד בבית עסק בהם שעות העבודה אינן קבועות ועובדים שאין להם מפתח עלולים למצוא עצמם עומדים מול דלת נעולה במשך שעות עד שמישהו יגיע לפתוח להם.

אינטרקום

גם אם בבית העסק קיימת מערכת אינטרקום, העובדים והאורחים תלויים בעובדי הקבלה שיפתחו עבורם את הדלתות והדבר עלול לעלות בזמן יקר. בנוסף, התקנת קודנים מאפשרת למנהלים להיות במעקב אחר נוכחות העובדים שלהם ולדעת מתי אורח הגיע ומתי עזב, כך שקיימת בקרה נוחה לתפעול על כל מי שהגיע לבית העסק.

בנוסף, ניתן לחבר את מערכת הקודנים למערכת מצלמות אשר מאפשרת לראות ולהקליט את כל מי שנכנס לבית העסק וכך למעשה להרתיע אנשים לא רצויים מלהגיע אליו. הקודנים עשויים ממגוון חומרים, החל מפלסטיק וכלה במתכות עמידות בפני השחתות ופגעי מזג אוויר. התקנת קודנים מאפשרת גם חיבור של הקודן למכשיר הסלולרי שלנו וכך לפקח מרחוק על כל מי שנכנס לעסק.

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *