כמה פעמים יצא לכם להגיע לבניין מגורים ישן או חדש ולראות שאפשר להיכנס אליו בקלות. ראיתם שמותקנת בו מערכת אינטרקום הכוללת קודן איכותי. למעשה אפילו ביצוע במקום התקנת מצלמות אבטחה, אבל כשמושכים את הידית הדלת נפתחת ללא שום בעיה. כן, במקרים רבים אנשים מזלזלים במערכת ולא דואגים להגביל את הכניסה לבניין המגורים. לכן חשוב תמיד לדאוג שדלת הכניסה לבית שלכם תהיה נעולה.

מערכת אינטרקום איכותית

מערכת אינטרקום תעזור לכם מאוד לישון בשקט בלילה. הידעתם שפורצים רבים פועלים דווקא בשעות הבוקר והצהרים ולא בלילה. מדוע? משום שכך אפשר לפרוץ לדירות כאשר כולם נמצאים בעבודה. היעדר קודן לדלת כניסה בבניין משותף עלולה ליצור את הבעיה זו, או כאמור כניסה עם כל האבטחה הדרושה אך ללא מערכת פעילה.

שמירה על החנייה

כמה פעמים גיליתם שתפסו לכם את החנייה הפרטית שלכם בבניין. ולא, לא מדובר באחד מדיירי הבניין אלא באדם זר שהגיע לשתות משהו בפאב הסמוך והחשב שכל אחד יכול לחנות אצלכם. במקים כאלה כדאי להתקין שער חשמלי. טוב יהיה אם הוא יפתח על שלט אבל למקרה חירום חשוב שיהיה גם קודן לשער חשמלי. המחיר יהיה נמוך במידה וכל דיירי הבניין ישלמו על העלות. זה כדאי ומשתלם במיוחד בערי המרכז שם החנייה היא מצרך נדיר.

התקנת מצלמות אבטחה

כדי לחזק את האבטחה בבניין כדאי להתקין גם מצלמות אבטחה. זהו הגורם המרתיע הטוב ביותר. פורץ שיראה גם מערכת אינטרקום, גם מערכת מצלמות אבטחה יעדיף למצוא פרצה הרבה יותר קלה ופשוטה. את ההחלטה הזו הפורצים לוקחים בפרק זמן של כמה שניות וזה מה שיכול להיות ההבדל בין פריצה להגנה.

להזמנת שירות התקנת מערכות ביטחון, אבטחה וגם מערכת בית חכם – אתם מוזמנים ליצור קשר בכל עת או להשאיר פרטים באתר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *