חברת ביג מערכות מתמחה בהתקנת מערכות מיגון ואבטחה לבתים, דירות, עסקים ומוסדות. צרו אתנו קשר ואנו נשלח אליכם נציג לבדיקת השטח והתאמת המערכות הטובות, היעילות והמשתלמות ביותר עבורכם. זקוקים לשירות תמיכה גם אם אתם לו שייכים למעגל הלקוחות הקבועים שלנו? על תבססו להתקשר. אנו נשמח לעזור לכם.

התקנת מצלמות אבטחה

בים אם אתם מתכננים להתקין אותן במסגרת בית חכם, דירה, בניין או עסק, תמיד כדאי לדאוג למצלמות IP. כלומר מצלמות דיגיטליות. במקביל חשוב לדאוג לקבל
מערכת הקלטה יעילה ולא רק גישה לצפייה דרך האינטרנט. כך תוכלו לחזור ולבדוק את ההקלטות ולהיעזר בהן למקרה חירום כמו הצורך בהוכחה בעת משפט ועוד. כמו כן, ניתן להתקין גם מצלמות דמה ליצירת הרתעה.

התקנת אזעקות

חשוב לתת דגש על התאמתה מערכות מיגון אבטחה לא רק לפי סוג הנכס באופן הכללי אלא גם באופן פרטי. גלאים הם למשל חלק בלתי נפרד ממערכות האזעקה. יכול
להיות במקום אחד יתאים גלאי וילון בעוד שבמקום אחר גלאי שברי זכוכית ולכן אנו מתייחסים לכל מקרה לגופו.
התקנת מערכות כריזה
מערכות אלו לא נועדו אך ורק לפרסום מבצעים בסופרמרקטים או לקריאת עובדים. השימוש הכי חשוב בהם הוא התרעה מפני שריפות וסכנות אחרות. במדינה כמו ישראל, הנמצאת תחת איום מתמיד של טילים, חשוב להתקין מערכות כריזה לא רק במוסדות הנמצאים באזור עורף עזה, אלא גם בכל רחבי הארץ.

התקנת אינטרקום

התקנת קודן לדלת כניסה, שער ואינטרקום הם לא נושאים שמומלץ לחסוך או לוותר עליהם. הם חשובים לא פחות מאשר אזעקות או מצלמות אבטחה. במקרים רבים הם אלו שמונעים מפורצים לממש את התכנית שלהם. חשוב לוודא שאתם מזמינים לא רק מערכת איכותית ויעילה אלא גם מערכת נוחה לשימוש שמתאימה לקהל היעד. ישנו מבחר גדול של מותגים וסוגי מערכות ואנו נשמח לסייע לכם בהתאמת המערכת הטובה ביותר לנכס שלכם.

להזמנת מערכות מיגון ואבטחה ניתן להשאיר פרטים באתר על מנת שיתאפשר לנו לחזור אליכם בזמן הנוח לכם ביותר. ניתן גם ליצור קשר טלפוני.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *