החלטתם להתחדש במכשירי אבטחה לעסק שלכם? שיהיה במזל טוב! אבל רגע לפני שתלכו לחנות בכדי לקנות את הדגם הכי חדש דרך האינטרנט, עצרו וחשבו אילו מוצרים נחוצים לכם וכיצד ניתן לקבוע את איכותם.

לכם, בעלי העסקים, אין עיניים מאחורי הגב אבל בימינו פשוט אין ברירה, אתם צריכים להיות מוכנים לכל דבר שיפתיע אתכם, אם זה במקרה של גניבה, תביעה או כל דבר אחר. מצלמות אבטחה הן אלו שהולכות להציל אתכם בכל אחד מהתרחישים שהזכרנו ולכן חשוב מאוד שתרכשו את המצלמות המתאימות ביותר לעסק שלכם.
כדי למצוא את מערכת המיגון המתאימה ביותר עבורכם תשאלו את עצמכם את השאלות הבאות:
1. האם תרצו להיות מסוגלים לזהות כראוי אדם גם בתנאים חשוכים או באור חלש? אם כן, תחפשו לקנות מצלמות אבטחה עם ראיית לילה ע”י לדים (LED) אינפרא אדום.

2. מה טווח הצילום שתרצו להקיף? אם אתם צריכים מערכת אבטחה בתוך מבנה לא גדול כמו משרד או בית אז הטווח של מצלמות סטנדרטיות יספיקו לכם. אך אם תרצו להתקין מצלמה במטרה לתעד שטחים גדולים, כמו מחסן או שטח פתוח, אתם צריכים למדוד מראש מה הטווח אותו המצלמה צריכה לקלוט.

3. באיזה רזולוציה תרצו לראות את התמונה? שאלה זו היא חשובה ביותר בכדי לדעת בסופו של דבר איזה סוג של מצלמות אבטחה תקנו. מומלץ לקנות מצלמות שמספקות רזולוציה בין 420 קווים עד מערכות HD-SDI שמציעות רזולוציה של full HD 1080p. לצילום במבנה סגור גם רזולוציה של 420-55 קווים תספיק. לשטחים פתוחים וגדולים בחרו במצלמה בעלת רזולוציה של 700 קווים.

4. האם תוכלו לצפות בווידיאו ממקומות שונות? מעוניינים שתהיה לכם אפשרות לצפות במתרחש במצלמות האבטחה מכל מקום? וודאו כי המערכת שלכם תומכת צפייה ממקומות שונים וממכשירים שונים. לדוגמא אם תרצו להסתכל על העסק שלכם מתוך הסמארטפון שלכם או הטבלאט שלכם בזמן שאתם לא במשרד.

5. כדאי לבחור במצלמה העמידה במים: לתיעוד שטח פתוח או רכוש שנמצא מחוץ למבנה כדאי לבחור במצלמות עמידות בפני מים. אלא אם כן אתם מציבים אותם מתחת לסככה . אומנם מחיר מצלמות עמידות במים גבוהה ביחס לאחרות, אך ההשקעה משתלמת ותחסוך דאגה בנוגע להשפעת הגשם על המצלמה שהתקנתם.

מכיוון שאיכות ודגמי מצלמות האבטחה מתעדכנים כל הזמן, בדקו כי החברה שמייצרת את המצלמה היא חברה ותיקה אשר מייצרת מוצרי אבטחה שבאמת נותנים ערך להשקעה הכספית שלכם.
אל תתפתו לקנות את הדגם הכי חדש והכי משוכלל אם אתם לא צריכים אותו. מהצד השני גם אל תקנו דגם שהוא לא מספיק טוב לעסק שלכם, כלומר שהתמונה שאתם מקבלים היא לא מספיק ברורה, או שהמצלמה לא תופסת חלק מסוים מהאזור אותו אתם מעוניינים לצלם.
הצרכים שאתם תעלו כאשר תענו על השאלות הם המפתח לקניית מצלמת אבטחה טובה, איכותית ושלא תבזבזו עליה יותר מדי כסף. לכן שאלו את עצמכם את השאלות כל הרלוונטיות שעולות על דעתכם.

מאת: תאיר מיטרני קסלר, אתר הספקים

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *