כן. מדבור במשימה לא פשוטה בכלל ולכן, במקרים רבים אנשים מעדיפים שגם את תהליך הבחירה יבצע מתקין מערכות כריזה. יחד אם זאת, לא כדאי לזלזל בבחירת בעל המקצוע. אם אתם צופים קבועים של יצאת צדיק, אתם בוודאי מכירים שעולם בעלי המקצוע מתחלק ל3.

1. ההוגנים והמקצועיים – בעלי ניסיון של שנים בעבודה. הם יכולים לגלות כל תקלה תוך כמה שניות ולפתור אותה. הם דורשים לא יותר מאשר את הסכום המגיע להם. לא משקרים, לא ממצעים תקלות ומנפחים אתכם בשקרים כדי להעלות את מחיר ההתקנה או התיקון.

2. החובבנים – אלה שלא ממש מבינים מה הם עושים. אין להם כוונות רעות. הם פשוט חסרי ניסיון ולא תמיד הם יודעים מה הם עושים. יכול להיות שאת רוב הזמן הם יבלו בטלפונים כדי שידריכו אותם מה לעשות.

3. הנוכלים – הם יכולים להיות גם מנוסים וגם לא. אבל המטרה המרכזית שלהם היא לעשות כמה שיותר כסף על חשבונכם. הם ימציאו תקלות, הם ידרשו מחירים כפולים ומשולשים וינצלו לקוחות שלא מודעים לטווח המחירים המקובל ולמה נהוג או לא נהוג בתחום. וכאילו לא די בכך, תהליך התקנת מערכות כריזה ע”י יכול להיות רשלני לא פחות מהתיקון עצמו.

כדאי להתאמץ

כדי שלא יקרה מצב שסוג מספר 3 או 2 של בעלי המקצוע יטפלו בבקה שלכם. כדאי לעשות את כל המאמצים הדרושים על להגעה להחלטה הסופית. איך עושים זאת? בודקים את הניסיון, מבקשים המלצות מלקוחות עבר ואפילו בודקים מקומות בהם הם התקינו מערכות כריזה. שווה לעשות מאמץ בכדי לקבל שקט נפשי.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *