יש לכם עסק ואתם רוצים לייעץ את הכניסה אליו? מערכת בקרת הכניסה לבניין שלכם מיושנת ואתם לא זוכרים מתי בפעם האחרונה מישהו השתמש בה? אם אתם תושבי האזור שבין כפר סבא לחדרה כדאי להזמין התקנת אינטרקום בשרון. אנו בביג מערכות מתמחים בנושא זה כולל התקנת מצלמות אבטחה וכל מה שדרוש לבית חכם. צרו קשר ונשמח לשלוח אליכם מתקין אינטרקום בשרון בהקדם האפשרי. זקוקים לשירות תמיכה? גם אם אתם לא לקוחות שלנו כרגע, אנו נשמח לסייע לכם.

התקנת מערכות בקרת כניסה עם מצלמה

כל אחד מכיר את המערות הפשוטות המותקנות בכניסה לבתי מגורים
משותפים. אבל רבים אפילו לא טורחים לבדוק מי בדיוק מעוניין להיכנס כך שהם פשוט לוחצים ומאשרים. זאת דרך וודאית להכנסת אנשים לא רצויים לבית כדי למנוע זאת רצוי להתקין בעסק או בבית מערכת הכוללת אפשרות לצפות במי נכנס.

התקנת אינטרקום בשרון והסביבה

מערכות מסוג אמורות להחזיק זמן רב מבלי שיקרו תקלות. אבל בכל מקרה, על מנת לקבל שירות תיקונים זריז בעת הצורך, חשוב מאוד להזמין שירות מהאזור שלכם. לפעמים אנשים יכולים להרוס את המערכת (אקט של ונדאליזם) וכדי שלא תאצלו לחכות זמן רב עד להגעת הטכנאי – רצוי להזמין אותו מהאזור שלכם.
מה כדאי לבדוק כאשר מזמינים מוצר מסוג זה:

הפעלה פשוטה – אם המבקרים נאלצים לשבור את הראש על איזה כפתור ללחוץ כדי ליצור קשר עם המשרד או הדירה שלכם, זה יבזבז את זמנם ויעצבן אותם. האינטרקום צריך צריך קל ופשוט להפעלה. לכן חשוב לבדוק שהיצרן השקיע בחוויית משתמש נוחה.
נוחות – אין דבר מעצבן יותר במקרה הזה מאשר לחצה עם כפתורים גסים או קטנים מידי כך שעוד כפתור נלחץ על הדרך. בדקו שהמקשים מספיק גדולים כך שגם אנשים עם לקויי ראייה יצליחו להפעיל אותם בקלות.
אחריות – ככל שהאחריות ארוכה יותר, כך המערכת אמינה יותר.כאשר אתם מזמינים התקנת אינטרקום בשרון – חשוב לדרוש לא רק כתב אחריות על המוצר אלא גם חשבונית. אחרת לא תהיה לה כל תוקף.אחרת לא תהיה לה כל תוקף.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *