התקנת מצלמות אבטחה בנתניה הוא לא בהכרח עניין המיועד לעסקים ומוסדות בלבד. למעשה, התקנתם בדירות או בתים, יכולה לסייע לכם רבות. כמו שיש כלב בבית ומרגישים אתו בטוחים מפלי פריצות כי הוא ישר ינבח, לצלמות יש השפעה לא פחותה על ההתראה. אז אם אתם עוברים לדירה חדשה, או שהשכונה שלכם סובלת לאחרונה מגל פריצות – זה הזמן לאתר מתקין מצלמות אבטחה על מנת שיהיה באפשרותכם לישון בשקט במהלך הלילה ולבלות בלי דאגות בסופי השבוע. להלן כמה סיבור מדוע כדאי להתקינם.

מעקב אחרי מה שקורה בתוך הבית

מעסקים מטפלת או שמרטפית חדשה? יש לכם חשדות שמשהו לא בסדר ואתם לא יכולים להוכיח זאת? התקינו מצלמות נסתרות או פשוט התקינו מצלמות גלויות במקומות כמו הסלון או כל מקום אחר שלא חודר לפרטיות. כך יהיה באפשרתכם לדעת מה מתרחש בבית שלכם. יש לכם כלב או חתול ואתם דואגים לו? גם בעזרת מצלמות אבטחה מסוג זה תוכלו לעקוב אחרי כל צעד שלהם במהלך השהות שלכם מחוץ לבית.

מצלמה בחניה ובגינה

כאשר פורצים מבחינים במצלמות מתוך הבית המכוונות לתוך החניה, דלת הכניסה או הגינה, הם יחשיבו פעמיים האם לפרוץ לתוך הבית. האמת היא שבחלק מהמקרים הדיירים משתמשים במצלמות דמה על מנת ליצור התראה מבלי לשלם את המחיר המלא של אותה המצלמה וכמו גם על אחסון סרטוני האבטחה.

התקנת מצלמות אבטחה IP

כיום, בעידן הדיגיטלי כל מתקין מצלמות אבטחה ימליץ על מצלמות IP (דיגיטליות) מאשר המצלמות האנלוגיות. אפשר לצפות במה שהן קולטות דרך מחשב או אפילו סמרטפון מכל מקום. על מנת להקליט יש צורך בחומרה כמובן (מחשב). אם אתם זקוקים לעצה, עזרה או אפילו שירות תמיכה גם אם אתם לא לקוחות ביג מערכות – אתם יכולים לפנות אלנו בכל עת ואנו נשמח לעזור ולייעץ לכם.

מתלבטים האם לקנות ולהתקין לבד מצלמות לבית או להזמין מתקין מצלמות אבטחה? אם אתם רוצים להיות ב 100 אחוז בטוחים שהעבודה נעשתה על הצד הטוב ביותר כך שלא ייווצרו תקלות בגלל ההתקנה בעתיד, כדאי להזמין שירות מקצועי הכולל אחריות. אם אתם מחפשים שירות התקנת מצלמות אבטחה בנתניה – אם מוזמנים ליצור קשר עם ביג מערכות. אנו נשמח לעזור לכם גם בכל אשר נגוע לאזעקות, בית חכם, קודנים מערכות כריזה, מערכות בקרת כניסה ועוד.

עוד כמה סיבות מדוע לא כדאי לפעול בשיטת “עשה זאת בעצמך”

• ביטוח – בחלק מהמקרים יש לבצע התקנה בהתאם לדרישות הביטוח ולא רק כי בעל הנכס מעוניין. כדי שהביטוח יהיה תקף – חשוב שזה יבוצע ע”י מקצוען – אחרת יהיה ניתן למצוא פרצות וכך התשלום לא יתקבל במקרה של פריצה או נזק אחר.

• התאמה למבנה – מתקין מצלמות אבטחה בנתניה ידע בדיוק מה הן המקומות הכי אידאלים וטובים להתקנה כדי לכסות את המקום מכל הזוויות. למשל הוא יכול לחסוך לכם כסף על מצלמות אבטחה ע”י מיקום כמו גם ע”י בחירת מצלמה אפקטיבית יותר.

• התקנה מקצועית – אם אין לכם את הכלים הדרושים ואתם נאלצים לעשות זאת על חשבון עבודה, בסופו של דבר, סביר להניח, שהעלות תהיה יקרה יותר מאשר הזמנת שירות התקנת מצלמות אבטחה.

מה חשוב לוודא שאתם מקבלים לפני שהמתקין עוזב?התקנת מצלמות אבטחה בנתניה

1. מחיר הוגן – לפני שהוא מגיע, כדאי לבצע תחקיר קטן ולבדוק לא רק את המחיר הממוצע לעבודה ביחס לדירה או העסק שלכם, אלא גם את המחיר המדויק של דגמי המצלמות שהוא מתכנן להתקין. כך תמנעו מצב שהוא קונה בעבורכם את המצלמות ודורש מכם מחיר כפול.

2. אחריות וחשבונית – בין אם הזמנתם את השירות דרך אתר בעל העסק או דרך אינדקס בעלי מקצוע, חשוב לוודא שאתם מקבלים כתב אחריות וחשבונית. ללא חשבונית אין לאחריות תוקף.

3. בדיקה שזה עובד – יש לוודא איתו שהמצלמות באמת עובדות ושאתם יודעים כיצד לתפעל את המערכת.
להזמנת מתקין מצלמות אבטחה בחולון – צרו קשר או השאירו פרטים באתר

יש לכם מפעל או עסק כלשהו בעיר? רוצים להרגיש בטוחים בבית שלכם? רוצים להרגיש מוגנים מפני פריצות ולהתעדכן במה שקורה כל רגע בעסק או הדירה בזמן היעדרותכם? התקנת מצלמות אבטחה בנתניה היא המומחיות של ביג מערכות. אנו נשמח לשלוח אליכם נציג על מנת להתאים את מערכות המיגון הטובות ביותר והמתאימות ביותר ביחס למבנה שלכם. השירות ניתן לא רק ברחבי העיר אל גם באזור השרון והוא יכול לכלול גם התקנת אזעקות וגם מערכות בית חכם. צרו קשר טלפוני או השאירו פרטים כדי שנוכל לחזור בזמן הנוח ביותר עבורכם.

על מה חשוב להקפיד כאשר מזמינים מתקין מצלמות אבטחה?

כאשר מדובר בביטחון שלכם, אמינות בעל המקצוע שאתם מזמינים צריכה להיות מעל לכול. לכן מומלץ להזמין מומחה אך ורק ממקורות אמינים. חשוב מאוד לבדוק את ההמלצות באתר שלו. אם אתם רוצים להסיר כל חשש מליבכם. צרו קשר אם אותם ממליצים ותבדקו אם הם באמת עומדים מאחורי המילה שלהם. רצוי לבדוק גם את הפייסבוק שלו ואם יש צורך לדרוש ממנו תעודות שיוכיחו את אמינות ותהליך התקנת מצלמות אבטחה

בדיקת שטח – רצוי שקודם כל יגיע מומחה בנושא על מנת לבדוק את השטח שלכם. הוא ימפה אותו וימליץ לכם איזה סוג מצלמות כדאי להתקין ובאיזה מקום בהתאם למטרות
שלכם.
בחירת מצלמות – למה לקנות מצלמות בנפרד אם אפשר להזמין מומחה שידאג לרכוש אותם בעצמו? וכאן נכנסת חשיבות אמינות בעל המקצוע – חשוב מאוד לבדוק שהוא לא מנפח אתכם במחיר. בדקו את מחירי המצלמות במקומות שונים והשוו אותם למחיר שהוא גובה מכם.
טיפ: מצלמות דיגיטליות (ip) עדיפות בהרבה על אנלוגיות.
ההתקנה עצמה – רצוי להיות תמיד בקרבת המתקין בזמן התהליך. יהיו לו שאלות אליכם וכדי להיות בטוחים שהוא לא מסב נזק לבית – רצוי להשגיח על עבודתו. בתום ההתקנה עליו להראות לכם שהכל עובד ולתת לכם הדרה מלאה כיצד להשימוש במצלמות, וכיצד לתחזק אותן. דרשו כתב אחריות וחשבונית (ללא חשבונית האחריות לא תהיה בתוקף לא על המוצרים ולא עד העבודה).

רגע לפני שאתם מזמינים שירות התקנת מצלמות אבטחה, כדאי לבדוק את הדברים הבאים

1. תקנות – איפה מותר ואיפה אסור להתקין מצלמות. אומנם כל מתקין מצלמות אמור לדעת זאת, אבל ליתר ביטחון כדאי שתדעו גם אתם. זה ימנע תקלות. חשוב לדעת זאת אם במקרה אתם מתכננים שינויים מבנה בהמשך.
2. עלות מול תועלת – כאשר אתם יושבים ביחד עם המומחה למערכות מיגון ואבטחה, הצליבו הכל מול התקציב על מנת לדעת במה כדאי להשקיע ובמה לא. בעל מקצוע אמור לתת לכם את הפתרון הטוב ביותר ולשים את האפשרות שלו להרוויח יותר במקום שני. קודם כל היעילות ללקוח צריכה – אחר כל היעילות למתקין.
3. מפרטים טכניים – כדאי להשוות בין מפרטים בין אם מתקין מצלמות אבטחה רוכש את הציוד למענכם או שאתם רוכשים אותו בעצכם.

לפרטים נוספים על התקנת מצלמות אבטחה בנתניה אתם מוזמנים ליצור קשר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *