חברת ביג מערכות מתמחה בכל מה שקשור לאזעקות, אינטרקום, התקנת מצלמות אבטחה ומערכות בית חכם. להזמנת מתקין מצלמות אבטחה אתם מוזמנים ליצור אתנו קשר בכל עת. ברשותנו מגוון מצלמות המתאימות לכל עסק בין אם מדובר במפעל, מוסד גדול או דירה קטנה. בזכות הניסיון שצברנו לארוך השנים אנו מבצעים את העבודה בזריזות ויעילות מרבית.

בדיקת שטח

אם אתם עושים ביטוח לדירה או לעסק, ישנם מספר מקומות בהם יש מחויבות להתקין מצלמות. אבל יש לעשות זאת לא במטרה לצאת מידי חובה אלא בראש ובראשונה ליצירת תחושת בטחון במקום. מצלמות אלה ירתיעו פורצים כמובן ולא רק יסייעו בזיהוי שיוביל לתפיסתם המוקדמת. חשוב שנציג יגיע אליכם, יבדוק את השטח ויכיר אותו. לאחר שיבין איזה שימוש נעשה בשטח לעומק, הוא ימליץ לכם איזה מצלמות להתקין בדיוק והיכן.

מצלמות IP

כל מתקין מצלמות אבטחה יאמר לכם שזהו סוג המצלמות הטוב ביותר ושבקרוב המצלמות האנלוגיות יכחדו מן העולם. מצלמות אלה מאפשרות צפייה במתרחש דרך הסמארטפון או דרך תוכנה במחשב. אולם כדי להקליט את הסרטים יש צורך בשימוש במחשב. מצלמות אלה הינן מתקדמות ובעלות רזולוציה גבוהה.

מתקין מצלמות אבטחה

מצלמות כיפה

לאבטחה מרבית בשטחים גדולים חשוב לדאוג למצלמת כיפה המסוגלת לצלם ב 360 מעלות. שטחים כמו מחסנים והאנגרים זקוקים לכמה מצלמות מסוג זה על מנת לתפוס את כל הזויות האפשריות. כמובן שלא מדובר במכשירים סטטיים אלה ממונעים כך שאפשר לסובב אותו לכל כיוון לפי הצורך. כמו כן אפשר לתכנת אותם כך לתנועת שגרה קבועה.

בחירת מתקין מצלמות אבטחה

תודעת שירות היא הגורם החשוב ביותר כיום במטרה לרכוש מוצר אמין. בעל עסק שאכפת לו מכם יזהיר אתכם מקנייה לא נבונה שיכולה לנבוע ע”י רכישת דגם מיושן שעלות תיקונו עלולה להיות זהה למחירו המלא. רצוי לבדוק המלצות על אותו בעל עסק במקורות שונים ברחבים הרשת. כמו כן בדקו את תיק העבודות שלו, כלומר את הלקוחות להם הוא סיפק שירות. רצוי אפילו ליצור איתם קשר וכך לקבל המלצה ישירה.

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *