בטחון , מילה בעלת משמעות רבה . מי מאיתנו לא זקוק לבטחון? בין אם זה בבית , בעבודה , בשכונה שבה אתם מתגוררים , במדינה ובעולם כולם. כל ייצור אנושי זקוק למישהו או למשהו אשר יעניק לו בטחון תמידי . יש המוצאים זאת באביזרים המקנים להם את אותה התחושה כגון : אקדחים , רובים , כלי הגנה ועוד .
בימים אלו , מדינות החיות תחת איום תמידי חייבות לרכוש לעצמן את הבטחון לו תושביה זקוקים. זוהי למעשה האחריות העיקרית של בעלי התפקידים, לדאוג לאזרחיה המתגוררים במדינה. לשם כך מדינות רבות משתמשות בשרותיהן של חברות העוסקות בבטחון. חברות אלו מציעות ייעוץ בטחוני לאותן מדינות שמתקשות לעשות זאת בעצמן. חברות אלה מספקות שירות חשוב ונחוץ לאותן מדינות שזקוקות להן. אך לא רק מדינות בהן המצב הבטחוני הוא רעוע צריכות להשתמש באותם השירותים, כל מדינה אשר רוצה לדאוג לשקט של אזרחיה צריכה לפעול בהתאם ולעבוד עם חברות הנותנות ייעוץ מסוג זה .
בנוסף, לא רק מדינות משתמשות בשירות מסוג זה. בפסקה הבאה תוכלו לקרוא על קטגוריה נוספת בהן אותן חברות באות לידי ביטוי.

פרויקטים בטחוניים

מה הם למעשה פרויקטים בטחוניים? מבנה קבוע או זמני הזקוק לבטחון , פרויקטים אלו יכולים להתבצע מחוץ לגבולות המדינה המשתמשת בשירות , או למעשה בתוך המדינה.
חברות אלו נועדו בעיקר להגן על המעטפת החיצונית של הפרויקט. לדאוג שגורמים חיצוניים לא ייגרמו לבעיות ולחבלות בפרויקטים הללו. פעילותיהן העיקריות של אותן חברות
הן לשמור על רמת הבטחון.

בראש כל פרויקט בטחוני עומד מנהל פרויקטים שתפקידו הוא למעשה לבדוק שהכל מתבצע כשורה, אין גורמים זרים אשר מפריעים לפעילות התקינה של הפרויקט. תפקידו חשוב ומצריך אחריות רבה . לא כולם יכולים להגיש את מועמדותם למשרה זאת . ברוב הפעמים ייבחר מי שהזיקה לתחום זה תהיה גבוהה.
לסיכום, כל מדינה זקוקה לשירות זה , בין אם הן זקוקות לשירות באופן קבוע בגלל המצב הרעוע הנמצא באותה מדינה. או בין אם מדובר בשמירה על מבנה קבוע או זמני. כל מדינה צריכה לדאוג לאזרחיה ולגרום להם להרגשה של בטחון . מדינות בהן רמת הבטחון נמוכה הן בדרך כלל מדינות עולם שלישי (פשע ברחובות , כל אדם רשאי להסתובב עם נשק).

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *