בית חכם הוא חלום של כל אחד עוד מהימים שזה הופיע כמדע בדיוני בסרטים. היום, זה כבר ממש לא מדע בדיוני. לסגור ולהדליק או במחיאת כפיים, זאת רק אחת הפונקציות והאמת שהיא אחת הפחות חשובות. הדבר החשוב ביותר הוא נוחות השליטה לא רק ממקום אחד אלא גם מחוץ לבית. וזאת הסיבה שרבים בוחרים להתקין מערכת חשמל חכם בבית.
להלן כמה סיבות לרכישת מערכת זו

1. השבחת הנכס – לא מעט אנשים קונים נכס למטרת השגת רווח מהמכירה שלו. כדי להגיע למטרה זו הם משפצים אותו. רוצים להרוויח עוד יותר ולמשוך קונים פוטנציאליים בעלי תקציב רציני? התקינו מערכות בית חכם. זה לא רק מתאים לדירות יוקרה, זה יכול לעבוד גם בדירות פחות מפוארות וגם בדירות רגילות.

2. מיתוג – לאר רק בתים ניתן לחבר למערכות חשמל חכם. משרדים או חלק מהם ניתן ואף רצוי לחבר למערכת זו. בחברות רבות ניתן לראות חדרי ישיבות מחוברות למערכת זו לנוחות השימוש. אבל יש בכך גם פעולה מיתוגית של קידמה.

3. אבטחה – התקנת מצלמות אבטחה, קודן ואינטרקום הינם חשובים התקנת מערכת זו. אולם כדי לחזק אותה, על מנת שתהיה לכם שליטה נוחה על הבית וזווית צפייה מרחוק, בין אם מדובר מהמחשב במשרד או מהסלולר במהלך טיול לחו”ל, כדאי לדאוג לכך.

4. נוחות – אין ספר שלמרות כל הסעיפים הנ”ל, מה שבאמת מושך אנשים להזמין מערכת זו היא פשוט נוחות השימוש. כמה פעמים חזרתם הביתה וגיליתם ששכתם לסגור את האורות. נמאס לכן לבדוק האם התריסים בכל חדר מוגפים או מורמים. בעזרת מעכת חשמל חכם אפשר להעביר הכל למצב הרצוי. למשל – לנתק את הבית מחשמל ומגז כאשר מתבצע מצב נעילה ועוד.

להזמנת מצלמות אבטחה, מערכות בית חכם, קודנים וכל מה שקשור למערכות מיגון, ניתן להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *