פריצה לבית יכולה להיות אירוע לא פחות מטראומטי. מעבר לאובדן הכסף והרכוש הנגזלים על-ידי הגנבים, השגת הגבול והחדירה לפרטיות שארבעת הקירות שלכם מקנים לכם עלולות לגרום לעוגמת נפש רבה. הטכנולוגיה המתקדמת עובדת גם לטובתינו וגם לרעתינו במקרה זה. מצד אחד היא מעניקה לפורצים יכולות רבות להיכנס לבתים אך מצד שני יכולות המיגון על הבית השתפרו פלאים בשנים האחרונות. ניתן להגן על הבית באמצעים מגוונים, החל מהתנהגות מונעת כגון התקנת מצלמות אבטחה ועד למיגון מתוחכם כגון התקנת מערכת אזעקה..

להלן כמה טיפים שיסייעו לכם להגן על ביתכם:

בשעות היום: אם הבית עומד ריק במשך מספר שעות מדי יום, הקפידו לאחסן את החפצים יקרי הערך שלכם במקום מוסתר, עדיף אפילו בכספת. הקפידו להפריד בין מפתחות הבית לשאר המפתחות ולנעול אחריכם תמיד. גם אתם יוצאים מהבית לזמן קצר – יתכן והפורצים ממתינים כבר זמן מה להזדמנות כזאת.
ביציאה לחופשה: לפני שאתם עוזבים את הבית, השאירו את האור דלוק בכמה חדרים, בקשו מאחד השכנים שיבקר אצלכם פעם ביום לרוקן את תיבת הדואר ויבדוק שהכול תקין בבית. עדיף שלא לפרסם ברבים את דבר חופשתכם או להמתין עם העלאת התמונות עד שאתם חוזרים לארץ. מומלץ בנוסף לשקול התקנת מצלמות אבטחה או התקנת אזעקה לבית ולחבר אותה למוקד ביטחון כך שבמידת הצורך יוכל להגיע אליכם צוות ביטחון.
דלתות ומנעולים: התקנת מצלמות אבטחה היא גורם מרתיע, אך מומלץ גם להשקיע בדלתות פלדה חזקות (העשויות על-פי תקן של מכון התקנים) בכניסה הקדמית והאחורית. מומלץ להחליף את המנעולים אחת לכמה שנים ולהסתייע במתקין מנעולים או בחברת מיגון מורשים בלבד.
תריסים וחלונות: הקפידו על תריסים נעולים והגנו עליהם באמצעות התקנת סורגים, מנעולים, או מערכת אזעקה, בעיקר אם אתם גרים בקומה ראשונה או שנייה והגישה אל החלונות קלה יותר.

בביג מערכות תמצאו את פתרונות המיגון המושלמים לבית, החל מהתקנת מצלמות אבטחה, מערכות אזעקה מתקדמות, אינטרקום ובקרת זיהוי ועוד. בביג מערכות תוכלו לשדרג את המערכות הקיימות אצלכם וליהנות משקט וביטחון הודות למוצרים האיכותיים העומדים בתקנים המחמירים ביותר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *