מערכת בית חכם היא למעשה מערכת שמאפשרת לכם לשלוט על כלל מערכות החשמל הביתיות או על חלק מהן, בין אם אתם בתוך הבית או המשרד – ובין אם אתם בחוץ. חוץ מהשליטה שעומדת לרשותכם להפעלת מערכות פרטניות מרחוק, אתם יכולים, על ידי התקנת מערכת בית חכם, להפעיל רצף של פקודות חשמליות בלחיצת כפתור אחת. החידוש העיקרי הוא שגם אם יש לכם ספק האם כיביתם את כל האורות או את המזגן, לדוגמה, תוכלו להפסיק לתהות ופשוט לכבות אותם מרחוק, מבלי שתצטרכו לנסוע במיוחד למשרד כדי לוודא שהכל בסדר.

מערכת חשמל רגילה – לעומת בית חכם

בואו נבחן את המצב כיום. כשאתם יוצאים מהמשרד אתם נדרשים לבדוק פיזית שאכן כיביתם את כל האורות על ידי מעבר בין החדרים וכיבוי ידני של האור באמצעות מתגים. פעולה זו יש לבצע גם לצורך סגירת תריסים חשמליים, מזגנים, דוד חשמל וכל מערכת חשמלית אחרת שעשויה לפעול. התקנת מערכת בית חכם חוסכת לכם את המסע הזה בבית ואת הצורך בכיבוי ידני ווידוא שהכל תקין. למעשה, בלחיצת כפתור אחת תוכלו לכבות את כל המערכות הללו, גם אם כבר יצאתם ממשרד. תוכלו להגדיר מצבים שונים שבהם תשלטו במערכות החשמל באופן שונה (כיבוי כל המערכות יתבצע, למשל, במצב “יציאה מהמשרד”).

פשוט לתפעול

מערכת בית חכם למשרד

היתרון הגדול של מערכת בית חכם הוא בפשטות. תארו לכם שאתם יכולים לקבוע מצבים שונים במכשיר אחד, ובכל פעם שמצב מסוים הוא רלוונטי, תבחרו בו – וכל המערכות החשמליות במשרד יפעלו לפי הצרכים וההגדרות שלכם. למשל, הגדרת “בוקר טוב” תדאג להדלקת כל האורות והמזגנים, כדי שתיכנסו למשרד מואר וממוזג מבלי לחכות דקות ארוכות עד שמערכת המיזוג תיכנס לפעולה. במצב “שבת שלום” תוכלו להגדיר שכל מערכות החשמל במשרד יושבתו, לרבות המחשבים, כדי לחסוך בצריכת האנרגיה בסוף השבוע, כשהמשרד ריק ממילא. תוכלו גם להגדיר מי רשאי לשלוט באילו מערכות וכמה פעמים ביום ניתן לתפעל את המערכות הללו. אתם רק צריכים להגיד מה אתם רוצים שיקרה מתי, המערכת תדאג לזה עבורכם, בלי כל מאמץ מצדכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *