אין ספק שאחד החששות הכי גדולים שכל כל בעל בית הוא לחזור ולגלות שפרצו לדירה. מצד שני, אנשים אחרים אומרים “לי זה לא יקרה”. לכן כדאי להזמין התקנת מצלמות אבטחה, אזעקות לבית, קודן לדלת כניסה ולשקול את האפשרות אפילו להתקין מערכות בית חכם (חשמל חכם). להלן כמה דברים שרצוי לדעת.

סורגים – בין אם אתם גרים בקומה רביעית או ראשונה, רצוי להתקין סורגים. פורצים מסוגלים לטפס גם עד לשם. אתם תגלו שהדירות שנפרצות הן בעיקר אלה שלא מותקנות בהם סורגים. אם אתם חוששים מהעניין האסטטי, אפשר למצוא סורגים נפתחים ולא קבועים. התייעצו עם מומחה לגבי הסוג הכי בטיחותי והכי טוב.

פלדלת – פריצות מתרחשות במקרים רבים ביום כאשר הבית ריק. לכן כדאי להתקין פלדלת ולא להתפשר על דלת עץ רגילה. כמו כן, רצוי להתקין קודן לפלדלת על מנת להפוך את הכניסה לנוחה יותר. כדאי גם לשלם התקנת אינטרקום ולהזמין מתקין מצלמות אבטחה איכותי בכדי. אנו נשמח לתת לכם שירות בתחום זה גם אם אתם לא לקוחות ביג מערכות.

גלאים – התקנת אזעקה לבית או למשרד היא לא נושא שכדאי לקחת אותו כמובן מאילו. כדי שהאזעקה לא תפעל אחרי כל תנודה קלה, או כשהיא תקלוט בזמן את ניסיון הפריצה, צריך למצוא את האיזון המושלם להתקנת גלאים כמו לשמל גלאי שברי זכוכית, וילון או נפח. לפעמים מספיק אחד ולפעמים כדאי להתקין את שלושתם. הכל תלוי בתנאי המקום. לכן חשוב להתייעץ עם מומחה התקנת מערכות אבטחה.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *