יש לכם עסק באזור השרון? רוצים להתקין את כל מה שקשור לבית חכם בדירה שלכם? הגעתם למקום הנכון. חברת ביג מערכות מתמחה בנושא התקנת מצלמות אבטחה בשרון כמו גם מערכות אינטרקום, אזעקות ועוד. מתלבטים לגבי התקנת מצלמות ip או אנלוגיות? חושבים היכן הכי כדאי להתקין ממונעות או רגילות? אנו נשמח לשלוח אליכם נציג על מנת שיבדוק את השטח וימצא בעבורכם את כל הפתרונות הדרושים.

מערכות מיגון איכותיות

במקום לקנות גלאים ומצלמות באופן אמצעי ואחר כך לחפש מתקין, אפשר להזמין דרכיו את כל השירות ולחסוך את כאברי הראש שבקניה. כאשר אתם מזמינים מתקין מצלמות אבטחה דרך ביג מערכות אתם מקבלים את כל מה שאתם צריכים. כמובן שישנה אפשרות בחירה רחבה. ניתן למצוא אצלנו אמצעים מיצרים שונים וברמות שונות. במילים אחרות, ניתן להתאים הכל לפי התקציב שלכם וסוג הנכס או אתם מעוניינים לבצע את ההתקנה.

התקנת מצלמות אבטחה בשרון

רצוי להזמין שירות התקנה באזור בו נמצא המפעל שלכם. מדוע? כי אם תזדקקו לתיקון או עזרה כך אפשר יהיה להגיע אליכם בקלות. באזור השרון והסביבה ישנם לא מעט נותני שירות בתחום זה, ואנו נשמח אם תבחרו בנו כחברה לביצוע עבודה זו. מה מיוחד בנו? הלקוח נמצא אצלנו במרכז גם אם הוא לא הזמין מאיתנו התקנה. זקוקים לשירות תמיכה גם אם אתם לא לקוחות ביג מערכות? צרו קשר ונשמח לעזור לכם.

טיפים לגבי התקנה

• מפרט טכני – לפני שאתם בוחרים מצלמת אבטחה, חשוב מאוד לקרוא את המפרט הטכני שלה על מנת להבין את התכונות שלה.
• השוואת מחירים – ביחס למפרט חשוב לבצע השוואת מחירים ואז לראות היכן המחירים הם גבוהים יותר בעבור אותה איכות. סימו לב שמתקינים לא עובדים עליכם וגובים מחירים כפולים לאחר שקונים דרכם.
• אחריות – חשוב מאוד לרכוש מוצרי לא רק עם תו תקן אלא גם עם אחריות. כמו כן שמרו על הקבלה לאחר שאותו מתקין מצלמות אבטחה בשרון ביצע את העבודה. אחרת לא יהיה כל תוקף לאחריות

להזמנת שירות התקנת מצלמות אבטחה בשרון ניתן ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *