​המודעות כלפי בית חכם הולכת וגדלה כל הזמן. לאחרונה, אחת החברות הגדולות במשק יצאה בקמפיין פרסומי בעניין. לא מעט אנשים מתעניין בנושא התקנת בית חכם בזול. אומנם אתם לא צריכים לשלם מחירים מופרזים על העניין, אבל לפעמים הזול הוא היקר. אם אתם זקוקים להתקנת המערכת, אנחנו כאן למענכם אם ניסיון רב בין היתר בנושא התקנת מצלמות אבטחה, אזעקות, קודנים וגם מערכות כריזה. אז מדוע בעצם כדאי להתקין?

עלייה ברמת החיים

אם אתם רוצים לשפר את רמת החיים והתקשורת בבית, מערכת זו תעזור לכם, אנו ממליצים בנוסף לכן, להתקין מערכת אינטרקום. מדוע? אם יש לכם בית עם 2-3 מפלסים, במקום לצעוק האחד לשני, לא להשתמש בנייד, עדיף פשוט לעשות שימוש במערכת. כמו כן, התקנת מצלמות אבטחה בבית תתרום לא מעט לשקט הנפשי שלכם. דרך הטלפון הנייד יהיה באפשרותכם לראות את מה שמתרחש. יש לכם תינוקת בחדר השינה בקומה השנייה ואתם בדיוק מבשלים במטבח? דרך השימוש במצלמות תוכלו להשגיח עליה.

שליטה מרחוק

כמה פעמים קרה לכם שהתעצלתם לסגור את כל התריסים בבית הכל החדרים לפני היציאה? כמה פעמים קרה לכם שנסעתם לכמה ימים וכשחזרתם גיליתם שהשארתם את האור או חס וחלילה אפילו את המזגן דולק. כמה פעמים קורה לכם שאתם יוצאים לדייט ואז חוזרים כי אתם לא הייתם בטוחים שסגרתם את הדלת או שסגרתם את המגהץ. ע”י התקנת בית חכם תוכלו לבדוק הכל לא רק דרך המצלמות, אבל לכבות את המכשירים. לשלוט ב 100 אחוז במזגן ולמעשה בכל מערכות הבית. אפשר להכניס את הבית למצב נעילה כללי כשיוצאים כך שהחשמל והגז לא יעבדו. בשביל שקט נפשי כדאי לעשות זאת ואתם לא תצטערו.

מחירים

אז נכון. אף אחד לא רוצה לבזבז הון על כך ותמיד יש נטייה לחפש מערכת בית חכם בזול, אבל יחד עם זאת, כאמור, יש לאתר בעל מקצוע מקצועי המספק אחריות על עבודתו ומשרה אווירה של תודעת שירות גבוהה. אנו נשמח לעמוד לרשותכם בכל עת. צרו אתנו קשר למידע נוסף בכל אשר נוגע למערכות מיגון ואבטחה לבית.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *