ביטחון ואבטחה הם נושאים שמעניינים כל אחד ואחת מאיתנו, בין אם אנחנו מבקשים להגן על דירת המגורים שלנו או על בית העסק. בבית נמצא רכושנו הפרטי, ציוד שצברנו לאורך השנים שיש לו ערך חומרי ורגשי רב. במשרד, מעבר לציוד אלקטרוני יקר ומלאי של סחורה יש גם לא מעט מידע רגיש, לרבות מאגרי לקוחות או סודות מסחריים. ישנן דרכים שונים שיסייעו לכם להקטין את הסיכוי לפריצה, גם בבית וגם במשרד, כדי שאתם תוכלו להרגיש בטוחים יותר. למשל, התקנת מצלמות אבטחה, קודן לדלת או מערכות נעילה מתוחכמות.

איך להקטין את הסיכוי לפריצה?מצלמות אבטחה

התקנת מצלמות אבטחה היא אחת הדרכים הפופולאריות והיעילות בהקטנת הסיכוי לפריצה. הסיבה היא ברורה למדי – פורץ שמזהה שקיימת מצלמת אבטחה במקום יחשוש מפני הסיכוי שייתפס בשעת מעשה, מה שעשוי בהחלט לגרום לו לשקול פעמיים האם הפריצה היא סיכון ששווה לו לקחת. ניתן להזמין גורם מקצועי ואמין לביצוע המשימה, ומי שמתקין מצלמות אבטחה יוכל גם לסייע לכם בבחירת המיקומים המרכזיים בהם כדאי להציב מצלמות, כמו מעל פתחים (דלת הכניסה, דלת אחורית או חלון מרכזי) או בחדרים שבהם מידע רגיש במיוחד, כמו חדרי שרתים או משרד שבו נמצאת הכספת או המלאים, אם יש כאלה.

אפשרויות נוספות

בנוסף להתקנת מצלמות אבטחה תוכלו לבחור באמצעי הגנה נוספים כמו קודן שיאפשר כניסה רק לגורמים מורשים שמחזיקים בידיהם קוד סודי, מערכת אזעקה שתתריע על כל תנועה חשודה במקום ועוד. בבואכם לבחור את האמצעי ההגנה שלכם בחנו את מגוון האפשרויות והחליטו מה הנכון מבחינתכם. ייתכן שהזמנה של מתקין מצלמות אבטחה תעניק לכם תחושת ביטחון רבה יותר, משום שהיא גם מקטינה את סיכויי הפריצה – וגם מאפשרת לכם לאתר את הפורץ לאחר מעשה. מערכות נעילה או קודנים הם קשים לפיצוח אבל גם בסיכוי הקטן שפורץ יצליח לתעתע במערכת תתקשו לתפוס אותו. מצד שני, אם יחליט לקחת את הסיכון ולחדור אל המבנה בכל זאת, מצלמות האבטחה יעזרו לכם ולמשטרה לתפוס אותו ואולי אף להחזיר לעצמכם את שנגנב מכם.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *