כשאתם נמצאים מחוץ לבית, בין אם מדובר בכמה שעות, בכמה ימים או בכמה שבועות, אתם רוצים לדעת שהבית שלכם וכל מה שנמצא בתוכו בטוחים לחלוטין. מיגון הבית מקנה לכם תחושת ביטחון וגם לב שקט הודות לידיעה שאתם יכולים להפסיק לדאוג.
ישנן כמה דרכים למגן את הבית כשהמובילה בהן היא התקנת אזעקות לבית העוזרות לגלות תנועות חשודות בבית ולהתריע על כך באמצעות אזעקה קולנית או שקטה, המועברת למוקד חיצוני.

התקנת אזעקות לבית נעשית באופן המותאם במיוחד לתנאים בבית ולצרכי הדיירים. ניתן להתקין את גלאי האזעקות במקומות שונים בבית – מצידם הפנימי או החיצוני של החלונות והוילונות, על התקרה, הדלתות ועל הקירות. האזעקות מופעלות באמצעות חיישנים מיוחדים המתריעים על תנועות בלתי רגילות בבית, שבירת חלונות, הצפת מים, עשן ועוד. בנוסף, החיישנים מתקדמים דיים כדי להתעלם מתנועות שגרתיות כגון זחילה של בעלי חיים ומזיהוי תנועות במרחב כדי למנוע אזעקות שווא.

אילו חיישנים משמשים להתקנת אזעקות בבית?

התקנת אזעקות בעלות גלאי נפח פנימי בבית כוללת שימוש בחיישן אינפרא אדום פסיבי, המופעל על-ידי שינוי בטמפרטורה ומתריע כאשר יש חדירה לבית. גלאי נפח פנימי נועד לשימוש ביתי ולהתקנה על הקירות או על התקרה. התקנת אזעקות בבית של גלאי נפח חיצוני (בחצר, במרפסת וכו’) כוללות גם הן חיישן אינפרא אדום וניתן לכייל אותן כך שיזהו תנועות של בעלי חיים או תנועות שגרתיות אחרות וכך לא יפעלו לשווא.

גלאי נפח פנימיים וחיצוניים כוללים גם שימוש בחיישן מיקרוגל וחיישן אנטימסק. חיישן מיקרוגל רגיש לשינויים בתנועת השטח וחיישן האנטימסק מונע עיוורון של מערכת האזעקה במקרה שמישהו כיסה את הגלאי (הניח עליו מגבת או ריסס עליו צבע).

חיישן נוסף בו עושים שימוש בהתקנת אזעקות לבית הוא חיישן פיאזו שהינו רגיש לכל תנועה במרחב והוא בעל אורך חיים ואמינות יוצאים מגדר הרגיל. עקב כך ניתן לכייל את הכלאי המכיל אותו לרגישויות גבוהות במיוחד ובכך לזהות תנועות חשודות קלות במיוחד אך גם להמנע מאזעקות שווא.

בביג מערכות תוכלו למצוא מגוון רחב ואיכותי של מערכות אזעקה לבית וצוות מקצועי ומיומן שיוכל להתאים לכם את המערכת הטובה ביותר עבורכם בהתאם לתנאי הבית, הדיירים והצרכים האישיים שלכם. אנו מאמינים כי התקנת אזעקות לבית מובילה לשקט נפשי ולתחושת ביטחון ולכן נעשה הכול כדי שתיהנו מהמערכות הטובות והאמינות ביותר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *