מערכות בקרת כניסה לעסקאחד הדברים היותר חשובים לעובדים הוא תחושת הביטחון. האפשרות לדעת שהעבודה שהם עושים היא בטוחה. כמו כן, גם השומרים במקום, הם חלק מהעובדים גם אם הם עובדים מול קבלנים חיצוניים, רוצים להקל על כולם ולגרום להם להרגיש בנוח ולא רק לצאת מידי חובה מול דרישות הביטוח. הזמינו מתקין מערכות מיגון על מנת שימפה אתה שטח ויציע לכם מה בדיוק כדאי ואיך להתקין. אין צורך להפוך את העסק שלכם לאלקטרז – אבל כדאי לקחת בחשבון את הדברים הבאים כאשר מתקינים מערכות בקרת כניסה לעסק.

1. קודן לדלת כניסה – חיוני מאוד לכניסת פשפש למפעל או אפילו למשרד קטן שיש לו רק דלת כניסה ויציאה אחת. כך תהיה לכם בקרה מלאה ומתן גישה רק למי שצריך. אתם תמנעו באורחים לא רצויים או אנשים שמעוניינים לרגל אחרי מה שקורה בעסק שלכם. ריגול תעשייתי, הוא לא רק נושא לסרטים או חדשות פעם ב. זה משהו שקיים גם היום ולא משנה באיזה תחום מדובר.

2. אינטרקום – בנוסף לרכישת קודנים, כדי להתקין גם אינטרקום. כך השומר או המזכירה יכלו לברר מו מי שדורש להיכנס אבל אין לו אישור קבוע ולבדוק האם כדאי או לא להכניס אותו. חשוב מאוד שהאינטרקום יהיה נוח לשימוש בהתאם לקהל היעד וגם חסין מפגעי מזגן האוויר. לכן חשוב להתייעץ עם מומחה בנושא ולא לרגוש לבד.

3. התקנת מצלמות אבטחה – חשוב להקפיד על מצלמות איכותיות. זה לא חשוב רק למען הביטוח אלא גם למען זיכוי טוב למקרה שאתם לא מצליחים לזהות את דורש הכניסה דרך האינטרקום.

השילוש

התקנת מערכות בקרת כניסה לעסק לא יכולה להיות שלמה ללא המערכות הללו. כאמור כדאי מאוד להתייעץ עם מתקין איכותי ומנוסה. בדקו המלצות, התייעצו עם בעלי עסקים אחרים ובדקו מהו השילוב הטוב ביותר בעבורכם. יכול להיות שכדאי לרכוש הכל דרך יצרן אחד ויכול להיות שכדאי לבחור יצרן לכל מערכת בנפרד. לפרטים נוספים או הזמנת שירות ניתן ליצור קשר איתנו או להשאיר פרטים באתר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *