כדי למנוע פריצות, פגיעה ברכוש משותף בבניין או לברר כל בעיה אחרת, לפעמים הפתרון הטוב ביותר שנמצא לכך הוא התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף. למרות שזה נותן הרגשה של ה”אח הגדול” לאורחים ודיירי הבניין, לא מדובר במשהו לא חוקי כל עוד אין חדירה לפרטיות של תושבי הבניין. בחלק מהמקרים כל השכנים מתאגדים ומחליטים ביחד להזמין מתקין מצלמות אבטחה. במקרה אחרים, אחד השכנים בוחר מיוזמתו לעשות זאת מבלי לערב את השכנים. להלן כמה עצות כיצד לבצע את התהליך.

התקנה בהחלטה משותפת

אם תחליטו לעשות זאת בהחלטה משותפת עם כל השכנים דרך וועד הבית, כמובן שזה יהיה לכם משתלם מאוד בכיוון שכל אחד ייתן את חלקו ולא רק אדם אחד יאלץ לשלם על ההתקנה. יש לבחור ביחד עם כולם את הצורך בתהליך זה. בדרך כלל הוא נובע בעקבות הדברים הבאים:

• פריצות לדירות
• ונדליזם
• גניבת דואר
• גניבת רכבים

לפעמים כדאי אפילו להתקין מצלמת דמה במטרה למנוע מאנשים לבצע גניבות רכבים מהחניה או לנסות לפרוץ לאחת הדירות. הסיכוי שפורץ ימשיך לעשות את עבודתו לאחר גילוי המצלמות הוא נמוך יותר.

התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף ביוזמת דייר אחד

בדרך כלל תמיד הדייר ינסה לשכנע עוד דיירים בבניין המשותף להתחלק ביחד איתו על ההוצאות של ההתקנה. אבל אם השכנים לא רוצים, חשוב לעשות זאת בצורה שלא תיצור סכסוך. על פי חוק מותר לכל אחד מהדיירים להתקין את המצלמה עד דעת עצמו, אבל אסור עליו לפגוע בפרטיות. כלומר לכוון אותה לדלת הכניסה של השכנים או לגינה שלו. בדקו את החוק לעומק לפני שאתם מחליטים לעשות זאת על דעת עצמכם.

כדי לדעת: רצוי להזמין מתקין מצלמות אבטחה על מנת שימליץ לכם על הסוג המתאים והמשתלם לכם ביותר לבית שלכם. רצוי לבחור בציוד הקלטה איכותי כל שתוכלו להשתמש בצילומים בעת הצורך. רצוי לבחור במצלמות ip ולוודא שיש לכם גישה נוחה לצפייה דרך הסמארטפון ומהחשב.

להזמנת התקנת מצלמות אבטחה בבית משותף, ניתן להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *