אחד הדברים הכי חשובים לתחושת הביטחון בעסק הוא התקנת מערכות בקרת כניסה. חברת ביג מערכות מתמחה בנושא הן במגזר הפרטי והן במגזר העסקי. ניתן ליצור קשר או להשאיר פרטים באתר להזמנת השירות כמו גם תמיכה גם במקרה ואתם לא לקוחות שלנו. אתם מוזמנים לקרוא את ההמלצות באתר ולהתרשם. אז מה כדאי לשלב במערכות הללו?

קודן לדלת כניסה או שער

אל מנת למנוע כניסה מגורמים לא רצויים, או אפילו למנוע כניסה בתוך העסק בין מחלקה למחלקה לאנשים שאין להם אישור לעשות זאת – כדאי להתקין קודן לדלת כניסה. השימוש הרבה יותר יעיל ונוח מאשר שימוש במפתח. כמובן שנועלים את הדלת בסוף היום. אבל במקומות רבים יוצאים ונכנסים ולכן נעילת הדלת ע”י מפתח היא תהליך לא ממש נוח. לעומת זאת ע”י השימוש בקודנים – זה הרבה יותר פשוט.

אינטרקום

על מנת להכניס לקוחות או אנשים שאין להם את הקודן לעסק, צריך לבדוק במי מדובר ולתת להם אישור כניסה. כדי להקל על התהליך חשוב להזמין התקנת אינטרקום. הוא צריך להיות איכותי כדי שתוכלו לשמוע את הצד השני באופן ברור. זה חשוב על אחת כמה וכמה כאשר מדובר במפעלים. בדקו את סוגי היצרנים והשוו בין מפרטים. אנחנו נשמח לרכוש אותו עבורכם ולהתקינו במקום המיועד לכן.

מצלמות אבטחה

התקנת מערכות בקרת כניסה לא יכולה להיות מושלמת ללא מצלמת אבטחה. על מנת שהמזכירה או השומר האחראי על הכנס האנשים יעשה זאת בלב שקט, טוב יהיה אם יתאפשר לו לראות את מי הוא מכניס ולא רק לשמוע. חשוב להפקיד על מצלמה איכותית . בעזרת האינטרקום יהיה ניתן לתקשר עם מבקש הכניסה. למעשה בעזרת המצלמה אפשר יהיה להכניס את המבקר בהליך קצר וזריר הרבה יותר מאשר דרך כל מצאי אחר.

[themify_layout_part slug=postshare]

Big Systems

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *